lørdag den 31. januar 2009

Forårsbebudere...

...det jo lige det man har brug for i denne tid, ik!? Jeg var ude og købe en masse forårsblomster...og de springer altså hurtigt ud inde i den varme stue. Jeg fandt julefadet frem og lavede et lille forårsbed...kopperne er arvegods fra min mormor...de kopper var to ud af 6 effekter som jeg valgte, dengang vi tømte hendes hus. Når jeg sov hos mormor, lavede hun altid æggesnaps til mig til morgenmad, og det blev serveret i bla. disse små kopper. Nu er der små liljer i den ene og opgravede vintergækker fra min have i den anden.
....den store glasvase som i sidste måned indeholdt Amaryllis, har jeg nu putter disse forårsbebudere i...kan godt li effekten af at man kan se selve løgene...
I dag skal ungerne passes hos farmor, for Steen og jeg samt et andet par, skal til KBH og spise på Vesterbro Bryghus og derefter ind i Det Ny Teater og se "Phantom of the Opera". Jeg glæder mig vildt meget...desværre har jeg pt ingen smagssans !! Er blevet godt og grundig forkølet, os så ender det altid med, at jeg ikke kan smage noget som helst i et døgns tid. Måske når jeg at blive "normal" inden i aften, for det startede i går med, at jeg ikke kunne smage den stærke sennep i burgeren, og så forsvandt al smagssans inden jeg gik i seng. Hader når det sker !
Nå, men heldigvis kan jeg stadig se og høre..ja hvis de altså synger meget højt, for forkølelsen har såmænd også sat sig på ørene...det gør ikke ondt...jeg taler bare selv højere end jeg plejer og siger hele tiden HVA !?
Slut for nu....ha en skøn weekend :O)




8 kommentarer:

  1. så lækkert med forår inde i huset - elsker det selv ;o) øvv med den forkølelse, håber ikk det var mig der smitted over computeren - og selvfølgelig er du frisk til i aften - håber jeg ;o)

    Kan i have en rigtig god aften og fortsat rigtig god weekend ;o)

    SvarSlet
  2. Det er nemlig så skønt med de små fine forårsbebudere. Jeg selv har købt de små påskeliljer i dag, som pynter fint ude i køkkenet. :-)
    Fin lille opstilling ud har lavet. Dejligt med historien bag de små kopper.
    Jeg håber du/i får en fed aften inde i den store hovedstad. Det lyder skønt alt det i skal nå.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. HejLaChris
    Du er da rigtig kommen i forårs humør og det ser godt ud på den måde du har fået stillet alle dine smukke blomster op,der skal også lidt til,at live op i det går og triste vejr, jeg er ved være rigtig træt af det vejr.Det lyder som en skøn tur du skal på "bare det var mig"det er da bare syn du er blevet så forkølet
    Kan i alle have en rigtig hyggelig weekend

    SvarSlet
  4. Skønne billeder - godt du kan hygge om dig selv når du nu har det så dårligt - håber du fik noget ud af turen alligevel...

    SvarSlet
  5. Sikke dejligt med forårsblomster..du gav mig da lige en idé :)
    Rigtig god fornøjelse med teateret..den er garenteret god.

    SvarSlet
  6. Jeg elsker også når forårsblomsterne kommer frem. Sød lille historie med de kopper.
    Hvordan gik din teatertur?? Jeg var også inde og se den der for et par år siden, og suntes at det var en fantastisk oplevelse.
    God bedring.

    SvarSlet
  7. Ih hvor er det et skønt forårsfad du har lavet. Et sødt minde fra din mormor.:)
    Jeg håber du havde en rigtig dejlig aften i KBH trods forkølesen.
    Jeg var inde og se den første gang den blev opsat. Jeg har den også på dvd.;)Jeg er vild med musikken.Smukt. Opsætningen er utrolig flot på Det Ny Teater. Hvem var i titelpartiet? Da vi var deringe så jeg Flemming Enevold som Phantom han var fantastisk.:)
    Du må se at komme på toppen igen inden lørdag.;)
    Rigtig god bedring
    Forsat god søndag aften.

    SvarSlet
  8. Dejligt at komme lidt i forårsstemning selvom vinteren er så køn i dag når der ligger sne derude. Håber i havde en god tur til KBH trods forkølelse

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer