fredag den 9. januar 2009

Festlig fredag...

...for lige nu...øh lige før og snart igen...sidder jeg og skriver ansøgninger. DET er jo altid muntert :O) Jeg var ved at blive lidt nervøs, for jeg står snart til at skulle AKTIVERES...GISP! og man vil jo da helst selv finde sig et job ! Og i sidste måned var der godt nok ikke noget spændende på Jobindex...det er der så heldigvis kommet, så jeg er i fuld sving :O) Det lidt mere festlige er, at jeg i eftermiddag skal mødes med en ex kollega fra biblo og vi skal da lige sludre og ha en kop mokka. Og i aften skal jeg spise hos en veninde..og se "Muriels Bryllup"...synge med på ABBA sangene og iføre os parykker...helle for at være hende den lyshårede !!!!!
Her er så et festligt LO af Snoopy...han havde set sig lun på konfektfadet...og jeg kan hilse og sige, at han bedst kan li dem med nougat indeni :O)
Og så vil jeg altså også lige vise mine festlige ski frem:
..er de ikke bare for tøse-lækre !!! Og sådan lidt scrapagtige..med den doodling, tænker jeg :O)

Tak fordi du læste med på min blog...kan du ha en rigtig dejlig fredag :O)


12 kommentarer:

  1. Flot layout, kan godt forstå den bliver fristet, super lækre og seje ski. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  2. super godt lo og de ski er da lige dig ;o) og jo vil sige det er scrap ski hi hi lyder til du får startet weekenden festlig - vil gerne være en flu på vægen og se Jer i aften ha ha

    ps. har set Tina kommer ålborg til august - her I com ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et skønt LO du har lavet af Snoopy. Det med nougat er da også de bedste.

    Pøj pøj med job søgningen, jeg krydser finger for dig.:)
    Den tøseaften er jeg spændt på at høre nærmere om, det lyder festligt. Jeg er vild med ABBA's musik.
    Nogle lækre "tøse"ski du har købt. Blev de købt for doodlingen skyld????;)
    Du må ha' en rigtig god dag/aften.:)

    SvarSlet
  4. Lyder som om Helle og dig får en skøn aften, billeder billeder.....
    Snoppy er bare skøn på det billed, har et næsten identisk fra nytårsaften, hvor han vil i chipsene:0) Skønne farver du har brugt.
    Det er liiiiige før de ski kunne få mig på en lille piste, men så skulle den også være lille....

    SvarSlet
  5. He he!! Sådan nogle ski har jeg da aldrig set før. Hvor er de cool!
    Sødt layout af konfekt-hunden. Det er da også indbydende sådan et fad! :-) Skønt billede og herlige farver.
    Held og lykke med din jobsøgning!! xxx krydser fingrer for dig! xxx
    (troede egentligt du skulle op på RAS??) måske jeg misforstod det.
    Rigtig god fredag til dig!

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå det er sjovere,at gå på cafe, end skrive ansøgninger.Det er rigtig flot LO'du har lavet. Skiene det er lige dig ,kunne godt forestille mig.
    Nu må du rigtig hygge igennem i aften, med grøn paryk og hvad der eller høre til.

    SvarSlet
  7. Herlig vovse - fik han mon fat i et par mundbidder? :-)
    Kanon flotte ski - doodling-ski og doodling-briller - herlig verden vi lever i *S*S* de er s.. smarte!!
    Held og lykke med jobsøgningen, og rigtig god weekend!

    SvarSlet
  8. Flot layout. Det er godt nok hårdt at være hund, med alle de lækkerier i øjenhøjde ; )
    De ski er da for seje! Helt sikkert valgt af en scrapoholiker ; )
    Jeg ville også helst være den lyshårede, som barn ; ) : )
    Held og lykke med jobsøgningen.

    SvarSlet
  9. Det er dog de fedeste ski... tror virkelig du er scrap skadet, fået scraptitis af værste grad.
    Rigtig sødt LO af snoopy, han er virkelig nuser. Håber du havde en hyggelig aften

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare seje de ski!!
    Skønt billede du har scrappet.... jeg kan også bedst lide med nougat i ;-)

    SvarSlet
  11. Totalt fede ski!! Det må være ski-scrap du skal lave :)
    Held og lykke med at finde et job.

    SvarSlet
  12. Ja du er skisme scrapskadet med de ski min pi...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer