onsdag den 14. januar 2009

Divaer eller dårer...

...du behøver ikke svare :O) Lige meget hvad, så har vi det morsomt, Helle og jeg ! Også uden parykker...
Og nu en dejlig nyhed: Jeg skal til jobsamtale i morgen og glæder mig rigtig meget ! Så kryds gerne alt hvad krydses kan !
Og så strikker jeg på livet løs...på strømpe nr. 1 er jeg nået dertil, hvor man skal tage ind og ud og jeg ved ikke hvad..så den er nu kørt over på en rundpind, indtil jeg kan få noget assistance. Gik igang med nr. 2 ...det kunne jeg jo ligeså godt :O) Ellers sidder jeg nu og laver kørselsregnskab for min mand...majet majet sjow hva...kedeligt Exel...men hvad skulle vi dog gøre uden :O) Ja og så vasker jeg til skiferien og har handlet ind til sandwich som vi skal ha på køreturen...i morgen vil jeg bage pølsehorn og en lækker chokoladekage...så kommer vi da ikke til at sulte undervejs !
Tak fordi du kigge ind forbi, det var hyggeligt :O)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot og sjovt layout,ser ud som om i har haft det rigtig skægt. Jeg krydser fingre og tæer og ønsker dig held og lykke.

    SvarSlet
  2. Hvor er det super flot dit LO'jeg er helt vild med det papir du har brugt, det er så flot.Jeg skal nok krydse arme og ben og alt andet der kan krydset i morgen. Hvornår skal du på skiferie?

    SvarSlet
  3. Ja sjovt ser det ud ; ) Ski go tur! ; )
    pøj pøj med jobbet.

    SvarSlet
  4. I er bare for søde i par høns - sikke en masse LO'er du altid får fra hånden - pyh ha
    God tur

    SvarSlet
  5. Det er et super sjovt og skønt LO, dajlig dajlige farver:0)
    Jeg krydser og krydser, og regner med du giver lyd bagefter...
    Hmmm, står der måske også en chokolade kage til din posttømme dame når I er taget af sted???? hi hi

    SvarSlet
  6. hehe total festligt lo, i lækre farver, der lige passer til billederne.

    SvarSlet
  7. Jeg vil lige ønske jer alle fire en rigtig skøn vinterferie.
    Lad nu være med at komme hjem med brækkede arme, så kan du jo ikke scrap dine skibilleder

    SvarSlet
  8. Åh jo må jeg ikke godt svare.....hi hi Divaer :)Et kanon flot LO. Skønne billeder. :)
    Jeg håber at din jobsamtale gik godt. :)
    Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig dejlig skiferie. Jeg glæder mig til at se LO's fra skiferien.Kør forsigtigt.:)
    vi ses :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer