onsdag den 28. januar 2009

Award og en sjov lille udfordring...

...Denne søde award har jeg fået af Heidi..tak for den :O) Her følger lidt txt med awarden...den har jeg altså bare kopieret fra Heidis blog...

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:1.Put the logo on your blog or post.2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.3.Let them know that they have received this award by commenting on their blog.4.Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.I would like to pass this award along to the following people: Conny, Maribi, Charlotte, Madamtridse.
Og så fulgte der også en sjov lille udfordring med: Gå til foto/mapper.Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Udfordrigen er herned givet videre til de 4 ovennævnte scrappe quinder.
Mit foto blev dette:
Nu har jeg faktisk slet ikke 6 mapper eller derover....for min nye bærbare har kun den ene mappe med billeder fra skiferien :O) Her sidder Simon og jeg og venter på lidt at spise...vores alle sammens favorit var Kaiserschmarrn !!! Det minder meget om meget tykke pandekager som er revet i stykker, drysset med masser af flormelis og skal dyppes i æblemos eller kompot. Jeg lavede det herhjemme i går aftes...MUMS...det smagte af Østrig :O)
Scrappet har jeg ikke gjort endnu...nå jo, jeg fik lige dekoreret en lille papirspose og glemte selvfølgelig at tage et foto af den...måske jeg sparer kræfterne til croppet i Tåstrup...
Tak fordi du læste med i dag....ha en skøn onsdag :O)



6 kommentarer:

  1. LaChris dog er det spisekortet du studerer så nøje. Vend dog hovedet og se den smukke udsigt istedet for...ha ha det var en sjov udfordring - især hvis man nu havde et lidt vovet billed i den mappe. Og nu har du husket sikkerheden med den ny bærbar ??? Altså virus osv.

    SvarSlet
  2. uhmm det lyder lækkert det I har fået som farvorit ;o)

    og jeg glemte da helt sidst at give et stort ØV over du ikke fik jobbet - men selvfølgelig er der det perfekte job der venter lige på dig ;o)

    Rigtig god Onsdag

    SvarSlet
  3. Ihhh - tusind tak for den fine award! :-) Og den sjove udfordring. Ved ikke lige hvordan jeg finder 6. mappe - vores billeder ligger vist ikke gemt på den måde - eller?? Hmmmm.
    Skønt billede af dig og sønnen. Lyder hyggeligt med Østrig mad i det Hvalsøske hjem.
    God dag til dig.
    ... har prøvet at pippe lidt om til Maribi, om vi evt. kan følges til Tåstrup d. 7.? Bare for at møde op med nogen, så man ikke står der helt alene...

    SvarSlet
  4. Hej med dig.
    Jeg kan se jeg skal hende en Award og udfordring på din blog, dem skal du have mange tak for. Dejlig billede af dig og Simon, og det er en rigtig smuk udsigt i har

    SvarSlet
  5. Der ligger lige et par awards til dig på min blog ;D

    SvarSlet
  6. Ih tusinde tak for awarden den er jeg super glad for at modtage.:)
    Et rigtigt godt billede af jer 2. Har han kolde øre det lille pus?;)
    Mums det lyder som nogle lækre pandekager. Kunne være at de skulle afprøves. :)
    Du må ha' en rigtig god weekend.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer