torsdag den 1. januar 2009

2009 2009 2009 2009 2009

Jeg ønsker alle som kigger forbi min blog, et BRAGENDE GODT NYTÅR !
Her et stilleben fra aftenen i går :O) Vi fejrede nytåret oppe hos Maribi og hendes mand og børn. Alletiders hyggelige aften..og total lækker gourmetmad...bruchetta m div tapenade (bla. min hjemmelavede artiskos/hvidløg) bambiben, små kartofler m persille og mandler, waldorffsalat, bønner og asparges omviklet m bacon og dertil en smovs vildtsovs. Og til dessert et tårn af kage og passionsmousse toppet med brombær og karamel. Øhhh...nu lyder jeg vist som det madøre jeg er :O)

Da jeg nu var en form for gæst, havde jeg selfølgelig en værtindegave med. Og big surprise...en æske Toffefie som blev pyntet op til nytår. Og så scrappede jeg en forside til en 2009 kalender....heldigvis har Steen flere kalendere liggende...så mon ikke der er et par stykker mere som kommer til at modtage sådan en :O) Jeg synes selv at ideen er rigtig sød.
Dagen i dag er jo rigtig flot, så jeg tror vi kører op til Holbæk og står på skøjter. Tak fordi du kiggede ind forbi :O)



11 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig også - og god fornøjelse på skøjtebanen :-)
    Skøn kalender du har lavet, må da vist også se om jeg kan få pimpet min.
    Jeg glæder mig til at følge din blog i det nye år også.

    SvarSlet
  2. Sikken nogle lækre værtindegaver. Heldige Maribi. Jeg kan især godt lide kalenderen, Superflot og jeg er ellers ikke til lyserød...
    Godt nytår til dig og familien.

    SvarSlet
  3. Sikke noget lækkert mad i fik.
    Den kalender er virkelig flot. Du har valgt de helt rigtige materialer til at gøre den lækker feminin.
    Jeg glæder mig til at følge din blog i det nyt år.

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig og familien :)...sikke en menu i har gaflet i jer.. ;)....glæder mig til at se hvad du finder på her på bloggen i det nye år :)

    SvarSlet
  5. Det har da vist været ene lækkerier i har fået. Sotten en kalender får jeg hvert år i julegave af børnebørnene, som de også har gjort lidt ekstra ud af.Men den er rigtig flot den du har lavet.Kan du godt holde balancen, dagen der på?

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår til dig også. Det lyder som om i har fået en rigtig dejlig gourmet-middag. Jeg bliver helt lækker sulten.
    Sød værtindegave du fik lavet.

    SvarSlet
  7. Fine gaver - det er så fint med kalendre der er pyntet med scrapsager.

    Jeg håber, du har haft en god 1. januar 2009.

    SvarSlet
  8. sikke da nogle skønne værtindegaver, den kalender kunne jeg mere end nemt bruge:)

    SvarSlet
  9. Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge din blog her i det nye år!

    SvarSlet
  10. Godt nyt år til dig også. Håber I havde en rigtig dejlig nytårsaften. Uhm en lækker menu ;)
    Æsken er super flot dekoreret. En rigtig flot kalender du har lavet.Skønt papir. Jeg venter på at få min kalender fra min mands arbejde. Så tror jeg også at jeg vil pynte min iår.:)
    Håber I havde en god tur på skøjetbanen.:)
    Du må ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  11. Det må altså være skønt at få besøg af dig - du æder rup og stup uden at tænke på kuren kan man læse og så har du ih så fine gaver med til værtinden.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer