onsdag den 17. december 2008

Venter på....

..endnu en pakke, som skal komme med bud ! Og hvornår på dagen mon det sker ? Jeg skulle ellers ha været på venindebesøg...med nybagte boller, brunchpandekager og jeg skulle medbringe muffins ! Nu har jeg bagt, og min veninde har været forbi for at hente nogle med til besøget, som hun så må gøre alene. ÆV ! Nu kan I og jeg så nøjes med synet af disse muffins...jeg gjorde dem lidt julet ved at putte lidt kardemomme, kanel, mørk chokolade, tranebær og revet marcipan i :O) Jeg ville lyve hvis jeg fortalte, at jeg ikke lige prøvesmagte én :O)
Jeg kom i tanke om, at jeg sidste jul købte nogle papirsforme i Netto, med julehjerter og englebasser...perfekt !
Nu venter jeg på, at ungerne skal komme hjem fra skole..så kan de sidde vagt ved døren og tage imod pakken...så kan jeg måske nå at deltage i lidt venindesnak...og ellers er planen, at jeg skal med veninde videre til Outlet i Ringsted..uhh dejlig butik med Le Creuset varer og lige ved siden af, en Calvin Klein lingeribix...majet majet billich du :O)
Tak fordi du slog din vej forbi og ha en dejlig dag !

11 kommentarer:

  1. Se de lyder jo julelækre de muffins..;)...du ku' jo godt lige sende en smagsprøve ;D..
    Hmm...Jeg venter stadig på min pakke med bestilte gaver :(...nu må de der postDK godt snart få fingeren ud !! ;)

    SvarSlet
  2. Ahrrrh er der noget mere irreterende end at sidde at vente på pakkeposten. Har selv prøvet at bruge 2 dage med at vente på pakkeposten....ikke for at tage humøret fra dig. :)Så når det er i KBH hvor der køre en del postbiler. Jeg fandt da ud af hvordan en løve i bur har det. :)
    Jeg håber at du har modtaget pakken så du kan komme på venindebesøg. Med det var da godt at du havde lidt nybagte muffins til at trøste dig med. Uhm de ser lækre ud.
    Du må ha' en rigtig hyggelig december dag.

    SvarSlet
  3. Se lige ind på min blog. der ligger en Julraward til dig

    SvarSlet
  4. Hvor ser de gode dine muffens, du har også kommet nogen gode ting i dem, og så de fine forme netto. Har du sat englen til at stå vagt?

    SvarSlet
  5. Uha, hvor tænderne løber i vand...de lyder lidt for lækre de muffins *S*
    Kors hvor surt at skulle sidde brandvagt for det postvæsen...! Forhåbentlig når du lidt tøsesnak alligevel ;-)

    SvarSlet
  6. Det lyder super lækkert med de ingredienser i dine muffins! Uhhhmm altså! Igen bliver jeg lækkersulten (var lige forbi Dorit's blog, og der var billeder af konfekt!!). Uhhmmmm.
    Det der outlet vil jeg gerne høre mere om, hvis du altså skal derud. Har hørt om det fra min svigerinde ;-)
    Ærgerligt at vente på pakkeposten ... håber leveringen gik "smertefrit".
    Fortsat god aften til dig.

    SvarSlet
  7. Sikke lækre muffins du har bagt.
    Håber din pakke kom som lovet, så du kunne nå lidt venindesnak.
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  8. håber han kom med pakken idag ellers noget øv.. mums de kager ser for lækker ud send lige en til nord ;o)

    Rigtig god aften

    SvarSlet
  9. De ser jo meget lækre og meget julede ud de muffins ... fra samme opskriftbog?
    Håber du fik din pakke :o)

    SvarSlet
  10. Min tænder løber i vand ved synet af alle de lækre muffins.... Håber din pakke er kommet, er snart ved at være sidste chance. Din gave er ikke kommet endnu!!!!
    Åh, kunne godt trænge til en god shoppetur, håber i har hygget jer
    :0)

    SvarSlet
  11. Ja outlet er en dejlig forretning at handle i. Jeg missede outlet messen i Herning i år - men DET gør jeg ikke næste år.

    Hvor ser de muffins enormt lækre ud..du burde nu lave smagsprøver her på bloggen :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer