mandag den 15. december 2008

Tæske lækker æske...

...nej det er nu altså ikke for at prale, men det rimede :O) Sjov at lave var den i al fald...også svær, synes jeg ! Det er nok noget jeg skal øve mig lidt mere i ! Det kan da også godt være, at jeg skulle ha kastet mig over en nemmere æske..denne er med magnet klap, og bliver lukket nede foran ved stjernen..og så er låget ligesom lidt størrer og går ude over kanterne...næste gang bliver det en helt almindelig firkantet æske uden dikkedarer :O)
Her lige et close-up:

Og så vil jeg da også lige sige tak for alle de søde fødselsdagshilsener til min teenager ! Han havde en rigtig dejlig dag, udtalte han selv...så det er jo skønt. Han blev begavet med en del gavekort til Fona...så der kan vi jo ikke komme hen for hurtigt...meeen jeg fik ham vist til at falde lidt ned og vi blev enige om, at han måske lige skulle vente med at shoppe løs, til efter jul ! Og moderen måtte da også lige fortælle om udsalgets lyksaligheder :O) Så "vi" venter....
Nu kan jeg så julepynte færdigt og begynde at tænke på, hvad der skal handles og klares til d. 24....ja ja gaverne er jo i hus, så vi taler om noget så "spændende" som vaniliestænger, and og gris !
Tak for besøget og ha en vidunderlig dag :O)

10 kommentarer:

  1. Den ER tæske lækkert, skønne farver og pynt du har brugt. Du må have en god dag.

    SvarSlet
  2. Den er jo æske tæske lækker den fine sag - hvodden bar du dig dog ad med at samle den uden at klistre resten af huset sammen ??? Og hvor fandt du lige den lækre opskrift til den rappe sag ??? Måske man kunne komme på en kursus hos dig ??? Tusind tak for pakke som ankom lørdag...glæder mig til juleaften...Du er en sveske

    SvarSlet
  3. Først et lidt forsinket men alligevel et kæmpe stort tillykke med din store teenanger. :)Det lyder til at han havde en god dag.:)Et godt fødselsdagsbillede.
    Rigtig nok en tæske lækker æske du har lavet. Skønne detajler der er på.Ja jeg vil da også gerne vide om du afholder et æskekursus?:)
    Det er nogle flotte LO'er du har lavet. Nogle dejlige farver. Den blå æske er bare så sød jeg er vild med det papir. :)
    Du må forsat ha' en dejlig
    15.december.

    SvarSlet
  4. wawww den er da tæske lækker den æske, super super flot.

    SvarSlet
  5. Du kan da godt lave æsker, den er da super flot.Sikke da en fornuften mor den dreng har. ha ha ha

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vild med den æske, og har jo set den IRL.... Skøn kombination af farver og pynt:0)
    Lyder som omJonas og dig skal på en giga shopping tur til januar, eller vælger han mon at tage Niko med???

    SvarSlet
  7. Den æske er jo ik' så tosset ;P..det kan du jo sagtens finde ud af, sååå hvis du lige skriver hvornår du holder kursus ;D
    Godt teenageren havde en go' dag ..og jepz det er vigtigt at få fortalt om ALT det han kan køwe til det halve i januar ;)

    SvarSlet
  8. Hej Christina
    Ja de skulle være røde der var et billede af dem udsprunget. Jeg mener at jeg så nogle sidste år. Men det er første gang at jeg har købt dem. Jeg er også lidt spændt på om de er røde eller jeg har købt "katten i sækken" Jeg skal nok ligge et billede på når de springer ud. Så må vi se. :)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  9. Jeg kan fortælle at i min flotte chokoladeæske er ALLE stykkerne i endnu :) Selv om familien fredser om den.
    Det er en enormt flot æske du har lavet..måske skulle jeg selv dekorere den æske jeg har liggende.

    SvarSlet
  10. Ja det er da en tæske lækker æske du har lavet! Stort tillykke med sønnen. De bliver da ved med, at være vores små drenge uanset hvor gamle de bliver ;) Min søn havde ca. samme størrelse da han blev født og han er endt med at være 1.85 og bruger str 45 i sko :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer