mandag den 22. december 2008

Træ i hus


I dag fik vi så hentet juletræet...det blev først i dag, da det jo gav sig til at regne igår...dagen i dag er så i stedet meget blæsende..men sjovere at være ude ,i end i regnvejr ! Jeg har siddet de sidste aftener og puslet med noget nyt julepynt til træet...nemlig disse søde fugle. Jeg så dem i det forrige CK magasin og fald pladask for dem. Hele 24 fik jeg lavet og de er alle forskellige.

Jonas fandt det perfekte juletræ og Simon blev sat til at fælde det....men stammen var vist for sej, så faderen måtte tage over :O)...
....Men begge unger kunne godt bære træet hen for at blive målt og svøbt....

...for tilsidst at blive båret hen til traileren af os voksne...Simon fandt lige lidt pyntegran, som vi vil bruge til at ligge på trappen op til døren.

Ja, og så blev det atter jul i det Hvalsø'ske hjem :O)
I aften skal vi til kusines fødselsdag og også bytte gaver med familien. Og Simon og jeg skal på et lille visit med et julekort som jeg ikke nåede at få postet i tide OG jeg skal af med en af mine små juleæsker med lidt guf i.
Ahhhh NU synes jeg, at det hele smager og lugter af jul !
Tak fordi du kiggede ind på min blog...og ha en rigtig dejlig dag :O)

7 kommentarer:

  1. Uhm du har fået ny header. :)
    Hvor er træet blevet fint pyntet, med fuglene på.
    De er rigtig flotte dine fugle.Jeg kan godt forstå at du skulle lave dem. Det er noget lækkert papir du har brugt.De kunne også bruges som til og fra mærker. :)Dem skal jeg huske de kommer lige i gemmebogen.:)
    Nogle dejlige billeder fra juletræsfældningen. Godt farmand lige kunne træde til, selv om man er jo Dreng.
    I må ha' en rigtig hyggelig fødselsdag.

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde de fugle, jeg er dybt imponeret, de er så super flotte og så har du har lavet 24 forskelige, det har godt nok været et stor arbejde.Dejlig at høre at julen har fundet vej til Hvalsø.
    Kan du have en hyggelig aften sammen med din kusine.

    SvarSlet
  3. Godt at julestemningen kom forbi. Det ser hyggeligt ud med træfældningen.
    Og de fugle er da for fede.
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle søde fugle du har lavet. Dem gad jeg godt have skabelonen til. Papiret de er lavet af er super lækkert.
    Juletræet er nok det kønneste i kunne finde. Sådan er det jo nok i alle familier.. ;0)
    Håber i havde en hyggelig aften ved fødselsdagen og gave-bytteriet.
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  5. super flotte fulge søde lachris ;o) og dejligt juletræet er komme í hus - håber i har haft en rigtig god dag ;o)

    SvarSlet
  6. Iiiih, hvor er de fugle skønne, ser flot ud på træet..
    Dejligt I fik træet i hus og fik det pyntet fint. Så skal der scrappes med billeder fra træfældningen hva???
    Glæder mig til vi ses i aften:0)

    SvarSlet
  7. Skønne fugle du har lavet, udover at de pynter, så må de da have lavet et flot indhug i restebeholdningen.....

    Fin header... men nu er der kun et punktum, de hvor dit navn stod før, altså når man trykker sig ind???

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer