onsdag den 3. december 2008

Scrapdag !

Først et billede af MIN amaryllis....det er en tradition for mig at købe sådan en op til jul...Steen kalder det en "farmor-blomst"...det er så hans mening :O) Jeg elsker også at følge planten der vokser for tilsidst at springe ud med en overdådig blomst. I år er den blevet plantet i en stor glasvase...venligst udlånt af veninde. Synes det er en smart idé at den står beskyttet i vasen...så vælter den heller ikke så nemt..blomsten altså :O)
Nå, men i dag var jeg blevet inviteret til scrapdag hos Maribi...meget formelt med indbydelse og tilbud om kørsel, da jeg jo ikke har bil...alle mine scrapting kan jeg umuligt ha i mine cykelkurve :O) Det har været alletiders hyggelige dag...vi hørte julemusik HELE dagen...radio "Soft"...kan kun sige at det jo er dejligt musik...og at man har mulighed for at høre de samme sange igen og igen og igen...nu kan vi dem alle sammen :O) Jeg havde købt en lille værtindegave til Maribi...en skøn lille pingvin. Stor overraskelse...jeg købte den en dag vi var på shopping sammen..hi hi...og vi havde kommet til at forbytte vores indkøbsposer, så rent faktisk har den været hjemme hos hende før !
Her er han...hmmm, bliver nok nødt til at købe en til mig selv også :O) Tak for besøget og på gensyn i morgen.

12 kommentarer:

  1. Ih, hvor det lyder til at have været hyggeligt - men kunne Maribi så også godt have alle dine scrapsager i bilen - ell. var det med anhænger også - hilsen TUDSEN

    SvarSlet
  2. nejjj hvor lyder det bare hyggeligt, og den pingvin der, den er da bare for sød, fortsat god dag

    SvarSlet
  3. Kender godt det der med at nogle planter og blomster er farmorblomster. MEN jeg elsker også amaryllisen og må eje en hvert år ved denne tid.
    En hel dags scrap med en scrapveninde det lyder superhyggeligt.

    SvarSlet
  4. jeg er også vild med den blomst men jeg er jo også mormor. Ja dejligt med en dag fyldt med scrap

    SvarSlet
  5. ejj hvor en hygge dag, kender den kanal rigtig godt - den kører fast her også ;O)
    Super ide med blomsten i en vase, den ide vil jeg straks tage i brug for syntes den er lidt kedelig men er da noget kønnere at se på den i en vase med lidt pynt ;O)
    Ham pingvin er for sød - ham må du da også eje

    SvarSlet
  6. Det lyder som en rigtig hyggelig dag I har haft ... sød pingvin :o)
    Æv at du ikke kan læse mine indlæg ... måske er det min opsætning eller noget den er gal med? ... Du ved: Kvinder og teknik!!! hihi

    SvarSlet
  7. Skønt med sådan en scrapdag :)...og den der lille pingo er da for sød ;)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Pas på med vasen - bare læs charlotte ranvn og charlottes scrap og life blog..det griber om sig :)

    det lyder som i har haft en rigtig hyggelig dag. Og som jeg skrev til Maribi så ville jeg gerne have været en flue på væggen og hørt jer skråle julesange :)

    SvarSlet
  10. Det ser godt ud med amarylissen i glasvasen - jeg elsker amarylisser, de er smukke.

    Pingvinen er da også rigtig kær ;o)

    Glædelig 4. december.

    SvarSlet
  11. Ih hvor er den super nuttet den lille pingvin. Herligt at hun ikke opdagede at den var til hende. Men jeg synes også at du skulle købe en til dig selv. Det ville jeg ha' gjort. :)
    Amaryllisen er dejlig juleblomst. Sød ide med at sætte den i en glasvase. Det vil jeg huske. :)
    Det lyder som en dejlig scrapaften. Hvor ligger den kanal "soft" henne på båndet?
    Du må ha' en dejlig 4.december.

    SvarSlet
  12. Det lyder vel nok til at have været en hyggelig dag og den er jo totalt nuttet den pingvin!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer