tirsdag den 2. december 2008

Så tæller vi ned...

og dertil haves jo et kalenderlys. Jeg fik lavet en meget hurtig løsning med et lys, en skjuler, ler, mos og... afklip af naboens kristtjørn...dette foregik i ly af mørket...jeg blev dog spottet af nogle forbipasserende, da jeg listede hen ad fortovet med bare tæer i træskoene og en saks i hånden...pinligt :O) Det skal dog lige siges, at huset står tomt og har gjort det længe..og busken står lige ud til vejen..hi hi. Synes dog ikke, at det kristtjørn ligner det jeg ellers ser...det er da vist noget lysere i det...men for f hvor det kan stikke !!!!
I går skulle jeg ha været til gymnastik og Simon til spejder..men men men...der kom jo JULEKALENDER i tv og det kunne vi jo ikke gå glip af, vel...derfor blev det til 1.dec hygge og hjemmebag..tsk tsk...nå, men lidt barnlig har man vel lov at være :O)
Tak for besøget og ha en herlig 2. december :O)

12 kommentarer:

  1. Sød dekoration. Godt man kan låne lidt ude i naturen ; )
    Fortsat god julehygge til jer.

    SvarSlet
  2. En super flot juledekoration du har lavet. Jeg kender godt til det med at snige sig langs muren ned i vores gård. Jeg vil altså ikke betale 25 kr for et bundt når jeg kan få det gratis.:o)Den kristtjørn ser da ok ud,sålænge den stikker er den god nok. :)
    Uh ja julekalender skal der til, den er både for børn og for voksneBørn. :)
    Forsat en god 2.december aften.

    SvarSlet
  3. En rigtig sød dekoration og fint pyntet med lånte fjer

    SvarSlet
  4. haaaaaaaa jeg kan lige se det for mig altså.men super flot dekoratioen blev de ri hvert fald ud af det, og ja for den hvor det stikker, ha en fortsat god dag.

    SvarSlet
  5. I denne søde juletid, tro jeg godt man må gå lidt rov.Når man så får så flot dekoration ud af det, som du har fået

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte dekorationer du har lavet, og ja julekalenderen må man ikke springe over, så hellere gymnastikken ;-)

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn dekoration du har fået lavet. Du er da et naturtalent. Skidt med lidt stikkeri på fingrene af kristtjørnen, når resultatet bliver så flot.
    God 2 december.

    SvarSlet
  8. Skøn kalender deko, du er bare SÅ god!!! Glæder mig til imorgen, håber ikke du klipper af mine buske i haven.....

    SvarSlet
  9. Hihi jeg ville godt have mødt dig der på vejen..sikke et layout der kunne blive du af det.
    Sød dekoration du har lavet.

    SvarSlet
  10. Sød dekoration til kalenderlyset. Hyggeligt at du også er med på at decemberblogge.

    SvarSlet
  11. Det var da en rigtig dejlig dekoration. Jeg synes, det er smukt kristtjørn; jeg kan rigtig godt lide det, når det har lyse kanter.

    SvarSlet
  12. Ja straffen er et lille stik - når man nu vil låne !!! Skønt med lidt julestemning og godt du tog fri og nød tiden sammen med drengene. Glædelig december til dig og dine...din inspiration får mig til at gå i kælderen og kreere noget til køkkenvinduet - inden dec. er ovre !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer