onsdag den 24. december 2008

RIGTIG GLÆDELIG JUL !

Så blev det endelig d. 24. december og jeg glæder mig til at hygge sammen med min familie...og spise den dejlige mad! Jeg vil gerne ønske alle en rigtig glædelig jul og sige tak for alle besøgene på min blog og alle de skønne og sjove kommentarer.
Et sidste julebillede....en værtindegave..som Maribi fik i går..lavet af 1 ark dobbeltsidet julepapir, foldet til et slags kræmmerhus..og så lige et enkelt snefnug på. Voila ! Vi var jo oppe hos Maribi og spise og hygge...ja og spille pakkeleg....L.... spil ! Det gider jeg ikke mere....GRRRR...hvem sad UDEN EN GAVE da legen var forbi!!! MIG ! Snøft !
Ha ha ha ha det var bare SÅ sjovt !!! Vi brugte nemlig et kortspil der netop er beregnet til Pakkeleg...vi skulle bytte og fordele og skifte plads hele tiden..så man anede ikke hvad man havde og ikke havde af pakker. Det var vildt sjovt :O)
Håber sørme, at vi kan gøre det til en lillejuleaftentradition ! (Det var lige et lille hint, Marianne).

Tak for besøget og på gensyn :O)

12 kommentarer:

  1. Ja, det pakkespil brugte vi også sidste år og skal også bruge det i aften. Det er bare rigtig sjovt. Og så et glædelig jul til dig og dine. Jeg glæder mig til fortsat at følge med på din blog.

    SvarSlet
  2. Ja øv det er altig så uretfærdigt fordelt med gaverne...øv øv øv men hold da k... hvor er det sjovt.
    Det lyder som en god ide at lave pakkelegen med kortspil. Jeg så god kortspillet i bog&ide, måske jeg skulle købe det til næste år.:)
    En skøn værtindegave.
    Juleknus Gitte
    P.s min julehilsen ligger på forige indslag. :)

    SvarSlet
  3. En Glædelig Jul samt et Godt Nytår til dig og dine. Hvis du ikke vandt nogen pakker er det fordi du har held i kærlighed. Du har din dejlige mand og dine skønne drenge - hvad skal du så med pakker ??? Skønt at læse I har hygget jer hos Maribi - det kortspil må jeg da vist også ud at købe (efter jul). Fin gave du har lavet...du må gerne kigge forbi i julen !!!! ho ho

    SvarSlet
  4. Rigtig sød værtindegave.
    Glædelig juleaften.
    Mange scraphilsener Karina

    SvarSlet
  5. Det kortspil brugte vi også da jeg var til frokost i "Morgen Fruernes klub"hvem sad uden en
    eneste "pakke" da spillet var forbi og det hjalp ikke at snøfte.
    Nu vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og jeg er rigtig glad fordi, jeg fandt din blogen.

    SvarSlet
  6. Der er ikke altid retfærdighed til. Jeg har aldrig held i spil ;o)
    Skøn værtindegave :o)
    Glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, og tak for alle dine dejlige kommentar på min blog.
    Julekram Rikke

    SvarSlet
  7. Tusind tak for en dejlig aften igår, det må gøres igen næste år!
    I ønskes alle en glædelig jul, og vi tales ved imorgen ikk??

    SvarSlet
  8. Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

    SvarSlet
  9. Rigtig fin værtindegave med lækkert indhold! :-)
    Julegavespil er såååå sjovt. Og dog .... det er jo ikke morsomt at ende op uden gave, selvom man er voksen! Kender godt den følelse! Men alligevel er det sjovt at spille om gaver!
    Jeg håber i havde en hyggelig juleaften! Rigtig god 1. juledag til jer!

    SvarSlet
  10. Super sød værtindegave!
    Ja, de pakke spil er vældig sjove, en af mandelgaverne hos os i går var netop det spil! Det er altså vildt skægt.
    Håber du får en rigtig dejlig jul og nyder fridagen og julefreden.
    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  11. Glædelig jul til dig også. Det lyder som om det har været en rigtig hyggelig lillejuleaften i har haft :)
    Det er en meget sød værtindegave du har lavet..den idé vil jeg huske.

    SvarSlet
  12. Så fik jeg endlig tid til en blogrundfart! Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge med på din blog i det nye år!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer