tirsdag den 9. december 2008

Pynteslik...

...det kan man vel godt kalde dette juletræspynt. Det ligner lækker chokolade eller karamel indpakket i glitrende papir..mums. Jeg har valgt ikke at hænge det på træet, men istedet udstille det i min kagemontre, sammen med en lille lyskæde. Det ser bare rigtig hyggeligt ud...og man kan altså godt gå hen og blive lidt lækkersulten af at kigge på den :O)
Nu har jeg fået sendt næsten alle mine julekort...herligt. Men jeg mangler at modtage en del pakker bestilt på nettet...uhhhh jeg bliver SÅ nervøs...tænk om de bliver stjålet i postterminalen ! Kan nemlig se, at flere af dem er afsendt for dage siden....men ok...Post Danmark har jo sikker rygende travlt...så jeg må nok væbne mig med lidt mere tålmodighed...og så tro på det bedste i folk (læs: postmedarbejderene). Jeg ønsker alle en dejlig tirsdag :O)

16 kommentarer:

  1. Det ser jo lækkert ud - meen altså lidt snyd at de ikke kan spises ;P...ja man kan godt blive en smule nervøs for sine bestilte julegaver - især da nogen af os har et lidt (meget) anstrengt forhold til PostDK :/...men mon ikke det hele når frem i go' tid ..krydser fingre ;D

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg ville blive konstant lækkersulten hvis jeg havde sådan en stående ; ) Jeg er nemlig et rigtigt slikøre ; )
    Jeg har købt mine Medusaer i Bahne...

    SvarSlet
  3. Jeg tror altså også at jeg konstant vil være lækkersulten med sådan et lækkert fad. Det ser super flot og dekorativt ud

    SvarSlet
  4. ejjjj hvor ser det dog totalt lækkert ud, her kunne man godt blive lækkersulten.
    mine julekort er sendt i fredags så er det da ude af verden, til gengæld mangler jeg faktisk mange julegaver endnu, usjjjjj
    ha en god dag.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtigt indbydende ud! Sikke farver - og så med lyskæden i - det må give et flot lys om aftenen. :-)
    Og ja, post-DK har sikkert susende travlt i denne tid. Min søde mand venter også på en pakke, som han bestilte i sidste uge .... håber bare det er travlhed der gør det hele lidt forsinket.
    Fortsat glædelig 9. december til dig.

    SvarSlet
  6. Uhm jeg bliver helt lækkersulten.:) En sød ide at ligge dem i en skål. Jeg har gjort næsten det samme med nogle gamle julekugler som min mand arvede fra sin mor,de er så gamle at jeg ikke tør ha' dem på træet.
    Ja posten har nok lidt travlt for tiden. Jeg håber da at dine gaver kommer frem til tiden.:)
    Du må forsat ha' en god 9.december.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det spændende ud det fad du har lavet,men midt mundvandet løber ned tastaturet,da de ligner de rigtig gode flødekarameller,jeg vender også på pak, men det skyles nok travhed.

    SvarSlet
  8. Mums hvor ser det lækkert ud. kan forstille mig at det er rigtig fint når der er lys i. fortsat go 9 december

    SvarSlet
  9. uhm ja, det ser da lækkert ud, men hvad er det så når det nu ikke er chokolade?

    SvarSlet
  10. Sjov idé med de karameller. En skam man ikke rigtig kan se dem med lys i kæden. De er jo lige til at spise. Jeg tror jeg skulle have nogle rigtige karameller inden for rækkevidde.

    SvarSlet
  11. hvor ser det flot og "lækkert" ud ;O)
    Post dk har jeg ikke den store gode erfaring med men krydser da for dig - og kan vel ikke passe at de mister så mange ting ;O)

    SvarSlet
  12. Hej Christina
    Jeg har været forbi TSC. Tak det varmede:)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  13. Var forbi Bahne i dag og de har stadig medusaer. OG de har ovenikøbet fået nye!!!!Suk ; )

    SvarSlet
  14. Det ser bare for fristende ud med det fad :0) Er er en rigtig god ide, dem er du vist fyldt af i denne tid!!!
    Bare lige et spørgsmål... Min julegave er købt hvor?????

    SvarSlet
  15. Jo det ser da bare lækkert ud ... tænker mest af alt på en skål Quality Street ;o) ... Julekort ... uh jeg har efterhånden travlt :D

    SvarSlet
  16. Det var da ellers en fix ide med de "chokolader", ser temmelig indbydende ud, og var jeg i nærheden ville jeg sikkert ikke tvivle et sekund, for at finde ud af om de virkelig ikke kan spises. :P

    Jeg håber dine pakker dukker op. :)

    Og mange tak for rosen af mit nye hår. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer