fredag den 12. december 2008

Put Post Danmark !#%%"!**! i en dåse...

...Sgu og fanden...har lige ringet til en spejderbutik, hvor jeg har bestilt julegaven til Simon...om min pakke var blevet afsendt..Ja da, siger sød dame..den 3. december..kan se at der står "til senere afhentning på Hvalsø Posthus"...GRRRR ! Så har postmand/dame ikke lagt lille seddel i min postkasse !!!! Det lader dog til, at den stadig ligger der, så når klokken er 12 står jeg og banker i disken !!! Nej, det er jo ikke den søde postmedarbejders skyld, så jeg skal nok tale pænt...men brokke mig lidt, det vil jeg altså...og måske lige nævne, at posten også tit bare sætter en pakke uden foran min dør...MÅS MAN IKKE !!! Hvis der ikke lukkes op, skal lægges en seddel i postkassen !!! Der er vist noget der er glippet for en vis pakkepost ! NÅ men yderligere, så har jeg gået forgæves og ventet på en gave bestilt på nettet...som er til Jonas som fylder 13 på søndag....kan se at penge er trukket d. 4 dec....men ikke nogen pakke...og i dag var sidste dag ik ! Hvad er der så i min mailbox....mail om, at varen er forsinket...ja det var da sørme i god tid at man får det at vide..især når der på deres hjemmeside stod at varen var på lager og kunne forventes afsendt indenfor 48 timer !!!! GRRRRRR ! Ahhhh, det var dejligt at komme ud med det......suk.....
Nå, men i går aftes fik jeg lavet mig denne dåse....nu har jeg jo set hvorledes mange af Jer laver alt muligt andet end layouts med det fine papir...så det måtte jeg prøve...og jeg er skisme lidt stolt over mig...hi hi...så det er da bestemt noget jeg vil gøre det lidt mere i !! Ja, Tivoli blev det ikke til, for Steen skulle lave kørselsregnskabet færdigt...
I aften kommer Maribi og scrapper sammen med mig...det var meningen at Steen skulle ha været til julefrokost...men det skal han jo så ikke alligevel...NÅ men vi lukker da bare døren ind til stuen og lader som om der kun er os tøser :O) Eller måske skulle vi smide ham op til Maribis mand..hmmmm...
Så siger jeg tak fordi du kigge ind forbi min blog...og ha en festlig fredag !

9 kommentarer:

  1. Super fin daåse du har lavet og så flot pyntet og søde farver, ja postvæsenet er ikke det bedste system, har også nogle sure oplevelser med dem.

    SvarSlet
  2. Ih sikke dejlig julemusik du har sat på herinde (første gang jeg besøger dig med lyd på maskinen *G*) ... kan godt forstå du er lidt irri over det med pakkerne - æv æv. Til gengæld er din dåse bare superlækker ... hvor sender jeg mine bestillinger hen? :D

    SvarSlet
  3. Ja jeg har også nogle spændende oplevelser med postvæsenet, men dem vil jeg spare dig for.
    Sød dåse, hvad skal der måske i den ?
    Håber, at i får en hyggelig tøsescrapaften.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Tror osse at jeg vil skåne dig for mine "hyg'lige" oplevelser med det kære "væsen" ..men nogen af dem er meget lig dine..hmm..mon ikke snart vi sku' danne en klub ?? ;D
    Den dase du har pyntet er bare så sød - dem sku' du lave nogen flere af :)

    SvarSlet
  5. ja æv for nogen "oplevelser" vi har med det kære postvæsen.
    Dåsen er rigtig flot super ide.
    En hyggelig scrap-aften til jer

    SvarSlet
  6. Jeg kan se at postvæsenet fungere bedere i Viborg end i Hvalsø.Du har det ikke godt med nettet lige for tidenDet er da meget flot dåse du har fået lavet.Kan du Maribi hygge jer i aften og god weekend til jer begge

    SvarSlet
  7. Ja her prøver pakkeposten slet ikke at banke på, så kan man stå der med sedlen og vente til næste dag når de læsser den af på posthuset. Kan godt forstå du lige skulle af med den om fødselsdagsgaven. Smuk dåse iklædt SMUKT papir.

    SvarSlet
  8. Sikke flot du har dekoreret dåsen ..ej det kunne misforståes haah..sorry, men den ER virkelig flot. Det kan du goddt gøre noget mere i.
    Super ærgeligt med gaven og ja det kunne de godt melde ud bare liidt før. jeg håber at i fandt en løsning.

    SvarSlet
  9. Ja, post Danmark er jo bare en føljeton.... men hvor er det træls når man satser på sådan et firma... men så er man jo ikke kunde der længe...

    Men... superskøn dåse du har fået lavet...flot pyntet, og noget lækkert papir...

    Kan i hygge jer i aften..

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer