lørdag den 27. december 2008

..Og Julen varer lige til Påske !

...Arrrrrhhh og så måske ikke sådan rigtig alligevel. Men selvom vi nu skriver den 27. december og jule helligdagene er forbi, så smager det alligevel stadig af jul ! Vi har stadig juleguf i skufferne og småkager i dåserne...MEN jeg smider alt ud i morgen, som ikke er blevet spist..for JEG kender godt den "mus" som så hele tiden vil gå i skufferne...og det kan vægten ikke tåle.

Her et stemningsbillede fra d. 24. Vi var jo et lille sluttet selskab...os selv og så min mor. Men det var alletiders super hyggelige jul ! Ungerne nød virkelig dagen og aftenen og fik jo 100 % opmærksomhed.
Og gaver var der masser af...til os alle sammen. Her er Snoopy ved at hjælpe Jonas med at pakke op. Og selvfølgelig lå der også en pakke til Snoopy...den blev hurtig ædt...der er jo intet som tyggepinde med smag af julegris !

I dag har vi så været en tur i Tivoli...det må da også siges at være sidste udkald, hvis man skulle ha julestemningen med...meget smukt var der derinde..og så var der 50% på næsten alt julestads...jeg fik da købt mig lidt :O) Pragtfuldt billede af mine drenge...de er ved at være trætte af mig og mit kamera ! Det er efterhånden svært at få et "normalt" foto...de når hele tiden at lave fis eller vrænge ansigter. Jeg må øve mig i at være lidt mere paparazzi-agtig !

Ja ja...det var jo lige det med vægten...men det var jo først fra i morgen ! Måtte da liiiige ha mig et kræmmerhus med de der "Spanske Rør"...skønne vaffelstænger..mums :O) Her kan man så sige, at Steen har levet fint op til paparazzi-navnet...jeg har munden fuld af vafler..meget charmerende :O)
Det var så lige et hurtigt indlæg fra mig. Jeg skal lige nå at finde billeder til The Scrap Cats cybercrop i morgen...har du meldt dig til ?
Tak for besøget :O)


8 kommentarer:

  1. Du er da for sej, hvis du holder at du smider alt guffen ud... Vi æder igennem til nytårs aften med og så tager vi en kold tyrker...
    Du fik vel ikke Medusa nisser til halv pris?? Har hørt at de var til salg i tivoli.... ; )

    SvarSlet
  2. hvor dejligt med en stille juleaften. De er de bedste. ER jeg helt galt på den, når jeg mener din blog musik er Michael Buble. Hvis jeg er korrekt, kunne jeg så ikke få titlen på cden. Jeg mener ikke den sang er på en af de 3 cder jeg har.
    Glædelig bagjul og super godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet
  3. Det var da godt i nåede Tivoli mens pynten stadig er der! Vi nåede det desværre ikke i år.
    Kender godt det med, at familien ikke gider at blive fotograferet hele tiden. he he!
    Tænk at du kan smide al guffen ud! Det er da sejt. Det kan jeg IKKE - selvom jeg tror vi har samme slags mus i huset, som i har. ;-)
    Hyggelige billeder fra juleaften - så er der lidt mere at scrappe om!
    Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  4. Det lyder til at du og din familie har haft en dejlig jul.
    Men jeg synes da også at det er sejt gået at du smider alt det dejlige guf og kager ud. Vi er mange nogle rigtige slikmus så det skal nok blive spist her hjemme.
    Nogle herlige billeder fra Tivoli.
    Uhm spanskerør det er bare et must. Men jeg har en overskrift til dig hvis du scrapper billedet af dig. Busted.:)Hi Hi.
    Det ser ud til at du har mange gode sager i posen.
    Du må forsat ha' en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Midt juleguf bliver ikke smidt væk,jeg troede ellers det blevet spist i dag, da familien var på besøg,men nej der stadig noget tilbage, det spiser vi nytårsaften. Vægten taler jeg ikke om før i det nye år.Mine børnebørn frygter også ,når jeg viser mig med kameraet

    SvarSlet
  6. hvor ser det hyggeligt ud. Dejligt at i havde en god jul og nåede Tivoli - der er jo lidt for langt herfra.
    Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  7. lyder til i har haft en skøn jul - og dejligt i nåede tivoli det er da simpelhen så flot ;o)

    SvarSlet
  8. Ser ud til at I osse havde en rigtig dejlig jul :)
    Paparazzi ??...ja man ser dig jo næsten for sig *G*
    ...og endnu engang 1000 tak for "skumfiduserne" osv. ;)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer