søndag den 14. december 2008

NU med teenager !

I dag fylder min lille Jonas 13 år ! Nå ja, lille er han jo ikke mere...men da han blev født målte han kun 45 cm. og vejede 2380 g. Han blev også sat til at komme til verden 3 uger før tid, da jeg havde antistoffer i blodet. En virklig dejlig fødsel havde jeg...det er jo noget man aldrig glemmer !
Og her sidder han så på sengen i morges...han havde kun sovet 2 timer...siger han :O) Jeg kan nu også godt huske, hvor spændt jeg var, når jeg havde fødselsdag ! Heldigvis nåede hans gave at arrivere....et computerspil til World of Warcraft...et spil som han går meget op i. I eftermiddag kommer familien på besøg..så jeg har lige bagt de skønneste boller (ja, vi skulle da lige prøvesmage...en opskrift fra den dejlige bog "krudtugler og kanelsnegle") og lagt lagkagerne sammen...og vil lige bage nogle flere boller...bare for at være på den sikre side (et gen jeg har arvet fra min mor og mormor). Der skal da også lige vises et LO:
Det var det andet jeg fik lavet i fredags, til Maribis og min Midnatsscrap. Har brugt det skønne julepapir fra Sassafrass Lass...de der kanter forneden af arkene er bare superskønne...det ligner rigtigt garn !
Nå, slut herfra...Simon skal overtage min computer..for vores nye dille (ja jeg er også med på den) er at spille noget med nogle kæledyr inde på Facebook.
Tak for besøget og på gensyn :O)

14 kommentarer:

  1. Hjerteligt tillykke med sønnen. Jeps de der kæledyr på facebook er også den store dille her :-) Benjamin spørger hele tiden, om vores dyr ikke snart skal have mad. Og han bliver enormt sur, og kalder mig dårlig, når jeg ikke vinder et race............. har ikke helt gennemskuet, hvordan man får mønter endnu. Men mon ikke det kommer.

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med sønnen idag. Du har godt nok været aktiv idag, med alt det du har bagt.
    Super dejligt LO du har lavet. Det lader til at i virkelig når noget når i scrapper sammen.
    Fortsat god 3 søndag i advent.

    SvarSlet
  3. Tillykke med Jonas - skønt billede du har taget af ham.
    Det LO er jo super ikke kun det sjove garn men hele LO'et - skønne farver...Lige til at lifte (TAK)
    Kan hele familien have en skøn fødselsdag...baren én kunne smage krummerne efter de riges bord !!!

    SvarSlet
  4. Tillykke med din søn. I må have en rigtig god fødselsdag.
    Flot layout.

    SvarSlet
  5. Mange gange tillykke med Jonas. Jeg kan også godt huske da jeg som barn ikke kunne sove af spænding :)

    Superflot layout du har lavet..farverne swinger bare!!

    SvarSlet
  6. TILLYKKE med knejten ;)....13 år!!....ja så er man jo teenager, go' fornøjelse ;P...

    SvarSlet
  7. Til lykke med Jonas! Det lyder som om I havde en god dag planlagt i går - rigtig noget for drenge ;o)

    SvarSlet
  8. Et stort tillykke med din "lille" dreng ;o) Ja sikke tiden går mine har her i januar.
    Super skønt lo du har lavet og det papir er da forlækkert

    Håbe i har haft en god fødselsdag og fortsat rigtig god 3 advent ;o)

    SvarSlet
  9. Tillykke med teenageren, jeg tror du kan trøste dig med, at teenagepiger er meget værre end drenge på samme alder ! Kan du ikke også huske hvor strenge vi var, hi-hi !
    Det der gen kender jeg også godt, men mon ikke det er uddøende med den nye generation... eller måske overlever den i alle led.
    Lækkert LO, du har lavet, Sassafras er cool !
    Håber I får en dejlig fødselsdag, boller er der i hvert fald nok af !

    SvarSlet
  10. Et stort tillykke til Jonas. Lækker gave du har givet ham (tør ikke købe det selv, for jeg er sikker på at jeg kommer til at hænge foran PC'en konstant "snøft").
    Flot LO med nogle dejlige farver :o)

    SvarSlet
  11. Først et rigtig stor tillykke til Jonas,jeg kan godt se han er vokset siden fødselen, han var da godt nok et lille pjevs.Det er også et flot LO" du har lavet.

    SvarSlet
  12. Tillykke med ham! Lækkert LO. Jeg har kigget på den serie papir og tænkt at den er svær. Jeg er imponeret :o)

    SvarSlet
  13. tillykke tillykke med sønnen, ja er det ikke fryftelig så hurtig tiden går, kan du ha en god dag.

    SvarSlet
  14. Stort forsinket tillykke med Jonas, håber han havde en skøn dag...
    Skønt LO, er fjollet med den lille pebermyntegris, bare jeg altså ikke skal spise de knapper, uf....
    Ser vildt godt ud med den grønne og røde, vi er bare SÅ glade for vores nye papir ikk??

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer