mandag den 1. december 2008

Nu er det jul igen og nu er det jul igen...

SÅ blev det den 1. december og startskuddet er gået til at JULE BLOGGE ! En sød og sjov idé hvor vi scrappere/bloggere hver dag vil vise noget "julet". Jeg viser i dag min adventsdeko. Joh, den er måske lidt speciel..jeg vil nok sige kitched...og den gik rent ind hos mine drenge. Kunne ikke lade være med at grine, da Simon helt alvorligt sagde: "Åhhhh hvor er den flot Mor...den ligener noget der ville koste mindst...200 KR. I NETTO !" Og det er altså en kompliment, når det kommer fra Simon :O) Nu er han jo også en der er til glimmer og slige sager...vi synes om de samme ting..ho ho ho. Det kan ikke ses på fotoet, men jeg gik i scrappekassen og fandt en bøtte sølvglimmer frem og gav mosset et ordentligt drys...uuuhhh det glimtre i stearinlysets skær....

18 kommentarer:

  1. Fed advents"krans". Hvor er det kreativt og meget, meget flot! Er vild med den!!
    Sønnen din er da skøn! :-) Dejligt med små komplimenter.
    Fortsat god 1. december.

    SvarSlet
  2. Total sej adventskrans. Er helt vil med at den er så anderledes. Og at der lige er et enkelt lys i en anden farve, og så dyrene, og ja - den er da bare fed! :)

    Fortsag god 1. december herfra. :)

    SvarSlet
  3. total flot advenskrans, jeg elsker alt der er lidt anderledes, flot er den, god 1 december til dig.

    SvarSlet
  4. Dejligt, med sådanne kommentarer fra ungerne.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med din fjollede adventsdeko!! Simon er da bare altid god for en sjov bemærkning:-)

    SvarSlet
  6. Waoaw en fed adventkrans. Super cool. Jeg ville ønske jeg kunne lave sådan en her hjemme. Men min mand vil helst ha' en gammldaws dekoration. Det er da også hyggeligt. Men jeg har da fået lister lidt sort jul ind i vinduet i kontoret. hi hi.
    En skøn kommentar fra din søn. Den var god. 200,- i Netto. Hi hi.
    Du må forsat ha' en dejlig 1. december aften. :)

    SvarSlet
  7. hvor er den kanon :o) Lige mine farver - tror entlig vi har mere end Tina tilfældes ;o)

    Fortsat rigtig god 1 december til dig ;o)

    SvarSlet
  8. Den er da alt for fed din adventskrans!!...og tjoo..tror da osse lige den runder de 200.- i Netto *G*
    Glæder mig til at følge sine julerier osv. her i december...vi ses ;)

    SvarSlet
  9. Den er da super cool! Fedt at lave det anderledes og lidt kitchet. Også herligt at drengene kunne lide den.

    Jeg vil glæde mig til at følge med gennem din december.

    SvarSlet
  10. Lækker adventsdekoration ... tror vist lige jeg skal gemme ideen til når Gus bliver lidt større :D
    Glædelig Jul ... ho ho ho

    SvarSlet
  11. Ho-ho-ho hvor det er julesmukt... god opsætning, gode farver - gad godt se den inkl. glimmer !!
    Selv har jeg ikke fået kreeret en adventskrans, -stang eller andet til advent, der er jo ingen børn hjemme mere, så tar det lidt afslappet, det hele er nu sjovest, når der er børn.

    SvarSlet
  12. Den er da vildt fed den adventskrans...sikke en god idé. Men lilla lys..DET tror jeg aldrig jeg hopper på :)

    SvarSlet
  13. LOLLLLLLLLLLLLL..... hvor godt... den er simpelthen for skøn, kan godt forstå ungerne er vilde med den... Ja, jeg synes simpelthen at det er modigt... Respekt ;-)

    Ideen med at skifte det ene lys med en anden farve, må jeg lige huske...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  14. Hvor er den bare skøn og det er da gennemført kitch. Sikke en herlig søn du har....mindst 200 kr i netto ;)

    SvarSlet
  15. TOTALT SEJ adventsdekoration. Jeg ELSKER når folks personlighed skinner igennem. Og jeg kan godt lide din stil, lidt "barnlig", farverig og masser af glimmer.
    Tager du imod bestillinger ? Hvor er hjortene fra ?

    SvarSlet
  16. Den er bare for sej, den advendsdekoration!!! Hold da op, virkelig kreativt og flot! Og ungerne reagerer så herligt, det er da skønt :-D. Ja, den er altså lige til Femina ;-)

    SvarSlet
  17. IH hvor er den skøn - kom lige og lav en til mig - jeg er jo slet ikke gået igang med advendtskransen endnu - har bare slet ikke tid i øjeblikket...Så jeg nøjes med at beundre din deko...og din blog er bare så flot "JULET" - skønt

    SvarSlet
  18. Fantastisk kreativ. Det er sådan en adventskrans men kommer til at smile af. Jeg må bare eje de dyr. Hvor kan man dog købe dem?

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer