mandag den 8. december 2008

Når I nu plager....

..og gerne vil se de "Frække" kagemænd:
Ja ja det kunne da ha været værre...tænk om jeg havde ligget inde med de der små lakridspinde !!!!!
Ham til venstre døjer med armsved, siger Jonas... Ja, og så fik jeg også lige vist min mormors ældgamle kagedåse. Da hun gik bort og jeg skulle vælge noget jeg gerne ville ha, valgt jeg bla. denne dåse...jeg tør slet ikke gætte på hvor mange år den har på bagen...og lidt rusten er den også...men jeg synes at det er et dejligt minde, for det var jo den dåse som hun altid selv opbevarede sine småkager i...og gav smagsprøver fra :O)
I dag tror jeg at jeg vil lave de sidste julekort og måske også få pakket ALLE julegaverne ind...jeg fik nemlig købt ALT i går !!! Ja, det vil sige, jeg mangler lige gaven til Jonas, men den var større end den kunne være i Maribis bil, så den må Steen sørge for. Nu vil jeg ønske eder en dejlig mandag og så på gensyn :O)

15 kommentarer:

  1. Døjer med armsved.... he he!! Det fik godt nok lige mit morgen-mandags-humør i top! Sjovt fundet på.
    Sød kagedåse. Forstår godt du gerne ville eje den, når den indeholder så gode minder.
    Super sejt at du har fået købt alle gaverne. Jeg mangler MANGE!! Hmmm....
    Og i dag skal jeg rigtigt mange timer på arbejde pga. det nye system derinde. (og jo det er RASK jeg arbejder på ... krydser fingrer for dig ;-) )
    Rigtig god 8. december til dig. Jeg vender tilbage i morgen.

    SvarSlet
  2. haaaaa total lækre kagemænd de har lavet.skøn kagedåse,alle gaver allerede hehe, jeg mangler en del endnu.

    SvarSlet
  3. Haha sikke nogel fine kagemænd med bryster og armsved :) Du har en skøn humor!
    Jeg kan godt forstå du er glad for din mormors kagedåse, der er jo mange gode minder knyttet til.

    SvarSlet
  4. Sjovt med den hvide i hjernen og den grønne, ha-ha !
    Elsker også de gamle kagedåser, de vækker nemlig minder om ens barndoms kager.

    SvarSlet
  5. Hi hi hi... jeg er nu ikke en af dem der har bedt om syn for sagen, men fint med et morgengrin ;-)
    Men gad vide hvad mormor ville sige, hvis hun vidste hvad kagedåsen indeholder...LOL..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Hi hi grineren og så lige fra morgenstunden ; )
    Kan da godt forstå, at du valgte den kagedåse.
    Købt alle gaverne...! imponerende, jeg har kun købt én. Men alle adventsgaverne til min børn er hjemme og det er fedt.
    Ha en ny go uge.

    SvarSlet
  7. Det er altså nogle seje kagemænd i fik bagt. Jeg er ikke begyndt på julegaverne i nu. Så jeg er lidt misundelig.

    SvarSlet
  8. ha ha ha hvor er de skønne de små frække kagemænd. :). Det fik jeg vis lige en småkage galt i halsen. hi hi. Dagens griner. Tak for det.
    Kagedåsen er er skøn. Jeg har selv en kæmpe samling af kagedåser fra min mormor og farmor. Men desværre kan jeg ikke ha' dem stående allesammen. Så der er en del på loftet. :(
    Ih hvor er du god, alle julegaver købt. Bare det var mig. Jeg har kun købt 2. Men der nogen i familien der ikke har afleveret ønskeseddler.
    Men jeg skal nok nå det, jeg arbejer bedst under pres. :)
    Du må forsat ha' en dejlig
    8.december

    SvarSlet
  9. Tøhø - det er dælme fjollede kager. De er skæge ;o)

    Hav en dejlig pakke-ind-og-bliv-klar-dag.

    SvarSlet
  10. Det var da god vi motte se din frække kagemand
    Jeg synes det var et godt valg du gjorte,da valgte mormors gamle kagedåse,det er dejlig minde at have.
    Kan ha en god mandag aften
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  11. Ho ho ho,så er der dømt nissekage strip..... De er bar for sjove:0)
    Utroligt du fik købt alle dine gaver, jeg mangler 5!
    Vi ses imorgen, om ikke andet her på bloggen..

    SvarSlet
  12. ha ha ha ha ejj de er da for sjove ;o)

    SvarSlet
  13. Hahaha ... I er sku'da' tossede i hovederne derude på landet :D ... hvor sjovt det må have været at bage kager hos jer ;o)

    SvarSlet
  14. Haha en kagemand med armsved - så kan det ikke blive mere drenget. Sjovt at se kagerne - dine drenge har humor :)

    Har du købt alle gaverne...jamen PANIK jeg er slet ikke startet endnu.

    SvarSlet
  15. HI HI her går smilet fra øre til øre - bare mormor ikke vender sig i graven...dejlige unger du har. Der må jo være plads til den del dejlige mænd i den dåse !!!HMP URK - den kan vist misforstås...hulk

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer