lørdag den 13. december 2008

Midnats-snot-scrap...

..og det skal altså ikke forstås sådan, at det var en dårlig scrapaften...bestemt ikke...men stakkels Maribi var vældig plaget af forkølelse...tilsidst fik jeg også ondt i halsen og begyndte at nyse ! Heldigvis er jeg da frisk her til morgen/formiddag..må vist hellere tjekke op på Maribi...
Vi fik begge lavet 2 LOer og jeg fik også lavet 2 julekort. Jeg vil i dag vise dette med Simon, som har klædt sig ud som ham nissen Goddreng, fra årets julekalender...spøjs, det er han altså...det er måske lidt svært at se på billedet, men har taget mine kunstige "sælgertænder" i munden...og jeg synes virkelig at han ligner ham nissen godt :O)
Og her lidt julestemning..synes disse er så søde...hmmmm mon det skal forestille Steen og mig ?
I dag holder vi fødselsdag for drengene i Jonas' klasse. De bliver 10 unger...har bestilt 10 pizzaer og laver så lige nogle fritter til. Så skal de lege pakkeleg..jeg har pakket 10 ens pakker ind på 10 forskellige måder..de gætter i al fald ikke, at der er det samme i pakkerne :O) Ja og så skal de vel spille Wii og bordtennis...heldigvis har de da en alder, hvor man ikke skal rende rundt og holde øje og lege pædagog !
Og vil I tænke Jer....gaven til Jonas lå i postkassen her til morgen ! Underligt, når jeg i går fik mail om, at den var op til 7 dage forsinket ! Til gengæld lå der 2 breve fra Post Danmark om at jeg havde underfrankeret nogle breve...GRRR troede da at mine julekort var helt "normale" mht vægt og fylde....sgu nogle dyre kort...og der kommer sikker flere girokort :O(
Nå, men det skal ikke spolere julehyggen....det er jo skønt at jeg ikke selv skal cykle fra Herodes til Pilatus med alle min kort :O)
Kan I nu ha en dejlig dag !

10 kommentarer:

  1. Det lyder som om du får nok at se til. God fødselsdag til sønnen.
    Hmm, jeg går på posthuset med al post efterhånden, efter at have modtaget et par af de knap så sjove breve fra post Dk. Det er heller ikke så lidt scrappost, der er blevet sendt hjemme fra mig i form af Swaps og julekalendere mv. Så hellere være på den sikre side...

    SvarSlet
  2. Han er jo nuser med bisserne *G*...super LO, fede detaljer med teksten rundt ved billedet og bølgepappet bagved og så den swirl-ting ;)
    De breve fra PostDK kan man godt undvære! ..jeg krydser stadig fingre for, at mine pakker lander her til tiden :/
    Håber sønnike får en rigtig go' dag ;)

    SvarSlet
  3. Øv med snot og forkøelse, men en vildt flot kreaktion du fik lavet alligevel og hvor ser det godt ud med bølgepap!
    Håber i havde en god børne fødselsdag;0)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for en skøn aften:0)Som du ved er jeg fortsat snottet, æv æv.
    Det er et skønt LO med Simon, han er nu noget for sig selv den "lille" dreng. Håber Jonas' fødselsdag går godt....
    Fortsat god aften fra mig til dig

    SvarSlet
  5. I er da et par stakler dig og Maribi,det er nok fordi i sider scraper til langt ud på natten at i bliver syge.Jeg tro det post danmark der har sendt en drille nisser ud til, siden der sker så meget angående din post

    SvarSlet
  6. Sikke en sød Goddreng du har. Dejligt LO. Håber Marianne har det bedre idag. Det er træls at skulle være syg i julen.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  7. Ja, man må sige han ligner godt :o)Mangler bare et guldkort, så er den hjemmme.

    SvarSlet
  8. Hahaha ... han er da for sød. Sidder lige og tænker over, hvor mine "sælgertænder" egentlig er henne? Men ok, dem skal jeg nok ikke tage på mens Gustav er her - han er lidt "bekymret-pylret" for tiden og bliver nok bange :D

    SvarSlet
  9. sikke et program du har men da dejligt der er tid til scrap ind imellem ;o)

    Rigtig god 3 advent til dig ;o)

    SvarSlet
  10. Super flotte loer begge 2 og sødt billede af fødselsdagsbarnet. Rigtig god fødselsdag og god søndag.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer