tirsdag den 30. december 2008

Lidt mere jul...

D. 28 var der cybercrop hos The Scrap Cat og jeg fik lavet 4 opgaver. I dag kan jeg vise de to af dem...de andre skal jeg vist lige ha fotgraferet om....
Her har jeg endelig fået taget ordenligt hul på det nye julepapir fra My Minds Eye...åh der er så skønt synes jeg. Simon er igen motivet...han er godt nok blevet scrappet en hel del denne måned :O)
Men Jonas slipper da ikke....her et foto fra juleaften...han havde fået Wulffmorgenthaler-bog i gave og kastede sig straks over den...han har vist arvet mine læsegener...dejligt :O) Jeg fik da også lige kastet et blik i den...altsååååå...herlige "streger" og måske også lidt halvperverse nogle af dem...hæ hæ hæ
I dag skal vi ha brugt sidste års mandelgave, som var et gavekort til bio, soda og popcorn. Opdagede for nyligt, at det kun gæder til og med den 31/12-08. SÅ afsted til RO's Torv og få ungerne smidt ind og se "Max Pinlig"...så vil mand og jeg kigge på noget så ophidsende som DØRGREB !! Vi har købt en ny hoveddør...men der fulgte ikke greb med...så nu kan vi så se om vi kan blive enige om hvilket slags vi vil ha. Jeg er jo til franske krummelurer...det er mand bestemt ikke..så jeg fatter ikke at han vil ha mig med ud og vælge...ja ja..hvis han nu synes at det er hyggeligt at gå i byggemarkeder med sin kone så....
Ja og ellers skal jeg ha lavet lidt klar til nytårsaften...i år foregår det oppe hos Maribi....så stakkels familie..hele to paparazzier !!!
Tak for besøget og ha en skøn dag :O)

14 kommentarer:

  1. Skønne layouter begge to. Ja, de teenagere er jo ellers ikke meget for at blive fotograferet, men inde bag en bog går det ; )
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Nogle super LO's du har lavet af drengene. Lækkret papir.
    Ja hø hø ham Wulfmorgenthaler kan god være lidt lummer. Men griner.
    Det lyder som en herlig tur til byggemarkedet,håber I blev enig. :)
    Jeg købte også den ide med gavekortet til bio + pop til juleaften.Den vakte vild jubel juleaften.
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig god nytårs aften. Kom godt og sikkert ind i det nye år.
    På gensyn på bloggen i 2009
    Knus Gitte
    P.s Drenge husk at sætte håret til paparazzierne.:o)

    SvarSlet
  3. Det lyder jo som en skøn fællesting - sådan at skulle blive enige om dørgreb..i et byggemarked!! *G*...du fortæller vel lige hvem der gik af med sejren om udformningen af dem ;P
    Det julepapir ville jeg slet ikke kunne enes med - men dine LO'er er skønne, især kan jeg rigtig godt li' opsætningen på det nederste :)
    ....og så skal jeg da vist lige ha' kigget nærmere på din bogliste - det ku' være man sku' hoppe på en eller flere af anbefalingerne ;)

    SvarSlet
  4. Der er et par rigtige flotte Lo" du har lavet.Jeg ved snart ikke om jeg tør gå igang med at scrappe som jeg har lovet mig selv,når jeg ser alle de flotte ting i andre laver.Stakkel familie, når de skal være sammen med dig og Maribi og jeres kamera,nu må i være søde ved familien. det tros alt den sidste dag i året.
    Jeg vil ønske dig og Maribi og jeres familier en rigtig god nytårsaften

    SvarSlet
  5. Gode LOs af drengene. Thumbs up for morgenthaler ... han er da for grineren (som man nu ville sige det her i Lunden :D :D :D )
    Hvem vandt kampen om et stk. godt udseende dørgreb?

    SvarSlet
  6. Jeg er bare helt vild med det øverste LO. Jeg synes det er så dejligt harmonisk, og så er det jo dejligt som drengemor, at få bevist, at drenge ikke behøves at scrappes i blåt og grønt. Desuden er det et skønt foto omringet af herlig mystik. Sådan rigtig jul. Hvis jeg skulle have valgt vinder LO'et, så var dit klart med i kapløbet.

    SvarSlet
  7. Jeg er bare helt vild med det øverste LO. Jeg synes det er så dejligt harmonisk, og så er det jo dejligt som drengemor, at få bevist, at drenge ikke behøves at scrappes i blåt og grønt. Desuden er det et skønt foto omringet af herlig mystik. Sådan rigtig jul. Hvis jeg skulle have valgt vinder LO'et, så var dit klart med i kapløbet.

    SvarSlet
  8. Så fine fine layouts! Jeg håber, at I havde en dejlig dag i dag.

    Godt nytår!

    SvarSlet
  9. total fede loer begge 2, du kan bare det der, rigtig godt Nytår vi ses næste år :)

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til at høre hvilke greb i blev enige om :) Han er en modig mand.
    Haha jeg kan lige se de to familier imorgen aften..hold så op, lad nu være med det kamera!
    Det er nogle dejlige layouts du har lavet og du har helt ret..det papir er SÅ fedt! Det samme er julepapiret fra OA som minder om det.
    Godt nytår til dig.

    SvarSlet
  11. Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
    Ser frem til at følge din blog i det nye år.
    Nytårshilsner fra Majer

    SvarSlet
  12. Flotte LO'er. Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

    SvarSlet
  13. Hejsa...

    Ville lige kigge indenfor og ønske dig og dine et rigtig rigtig godt og lykkebringende nytår....

    Skønne LO'er... de er rigtig skønne... fedt papir ;-)

    Knuz Betina

    SvarSlet
  14. hvor er det nogle skønne nogel du har fået lavet og super super lækkert papir ;o)

    Rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder mig til at besøge din blog i 2009

    Mange nytårs knus Heidi

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer