fredag den 19. december 2008

Julepost

De julekort vi modtager hænger jeg op på vores klaver....det ser rigtig hyggeligt ud ! Hmmm...mon der kommer flere..har jo selv sendt en hel del flere..meeen det kan jo nåes endnu !! Sidste frist er i dag, hvis du skal være sikker på, at kort og pakker når frem inden d. 24. december. Synes jo det er sørgeligt, at flere og flere dropper at sende julekort...det er nu en hyggelig tanke og gestus. Hvad synes I ?
(Hvis nogen skulle føle at jeg antyder noget...så er det helt korrekt opfattet...ho ho ho)

9 kommentarer:

  1. Jeg synes akkurat som dig: Julekort skal der til. Håndskrevne og sendt med den RIGTIGE post og ikke pr. email. Jeg elsker selv at skrive julekort (blev færdig til morgen - det er vidst sidste chance for at få dem ud!!) he he. Og jeg elsker at modtage fra andre.
    Det ser hyggeligt ud som de hænger der! Dejligt indlæg på din blog!
    God 19. december til dig.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggelig ud med kortene på klaveret, så kan man se, alle de fine motiver på kortene.Jeg synes også det skam,at så mange dropper julekortene og når man gør det, bliver der jo heller ikke solgt julemærker, til støtte for julemærkehjemmene( har jeg læst)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt ening med dig vedr. julekort.... Selv skriver jeg nogle år mange og andre år meget få. Har i år sendt en del og det føles altid godt, er en dejlig tradition.
    Er en knald god ide at hænge kortene der, men har jo også set det IRL....

    SvarSlet
  4. Jeg skriver også julekort, men jeg må sige det bliver til mindre og mindre, de ældre mennesker falder jo fra. Men jeg synes det er dejligt at modtage julekort fra de mennesker man holder af og høre, hvad de har foretaget sig af spændende ting i årets løb. Vedr. julefrimærker, så køber jeg altid et helt ark og gemmer, har dem fra sidst i 60'erne. Havde tænkt på at hænge nogen af dem op til jul i en skifteramme, så kan de hænge der og pynte i julen. Men jeg vil gerne støtte formålet, så derfor...
    Men hellere et rigtigt julekort frem for e-mails.
    God idé at hænge kortene op, de er så flotte hver især !

    SvarSlet
  5. jeg kan kun give dig ret - der er da ikke ogt bedre en julekort med posten og om de er home made eller købte betyder intet ;o) elsker når posten har et med og en mail, sms eller andet kan slet ikke samlignes... har selv sendt en del flere end jeg pt. har modtaget hmm

    Fortsat god aften til dig

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig hyggeligt at du har hængt dem op på klaveret.
    Hørt... julekort er en skøn ting. Vi må oprette en klub for julekortes udbreddelse, så sælges der også flere julemærker, det ved vi jo går til et rigtig godt formål. :)Motto: julekort skal skrives i hånden.:)
    Lige nu har jeg også sendt flere end jeg har modtaget. Men jeg giver ikke op, jeg holder ud.:)

    Jeg vil også gerne være medlem af BAB hvis der er altså plads. hi hi
    Jeg har set din besked, svar lige imorgen :)
    Jule knus
    Gitte

    SvarSlet
  7. Ja jeg høre til den gammeldags type, der stadig synes det er en hyggelig tradition med julekort og mine har i mange år været hjemmelavede og synes også det er hyggeligt at modtage med post. God weekend

    SvarSlet
  8. Jeg er også vild med julekort og sender mange flere end jeg modtager men det er jeg ligeglad med for det er min lille tradition. Det er så kedeligt at modtage en mail i stedet.
    Jeg er faktisk på julebrev med min gamle dansklærer fra folkeskolen - det er vildt hyggeligt og noget jeg ser frem til hver jul.

    SvarSlet
  9. Hmmmm.... synes jeg har set denne medtode med ophæng af julekort før... kunne du mon også have vist det sidste år også???

    Ja, det er skønt med julekort, lad os få nogle flere af dem ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer