søndag den 7. december 2008

"Julenødder"...

...nej jeg kalder dem "STØT BRYSTERNE"-honningkagedamer :O) Ungerne synes jo at jeg er rablende når jeg laver bryster på kagerne...what can I say ?! Det blev dog også til nogle stjerner og hjerter og kagemænd...OG mine drenge er ski da ligeså rablende, for de satter så "udstyr" kagemændene...de kager byder vi så ikke gæsterne :O)
Opskriften var god og dejen nem at arbejde med. Den findes i denne UNDERSKØNNE bog...bogen som enhver kvinde med mindre børn MÅ eje...men den kan nu også bruges af alle andre. Den indeholder de dejligste opskrifter og ikke mindst billeder...her er enhver lejlighed til hygge og årstid repræsenteret . Den er bare vidunderlig..en god gaveidé, ikke mindst !!!!
I dag...ja faktisk om 45 min, bliver jeg afhentet af Maribi og så skal vi ud og købe julegaver. Ih jeg glæder mig :O) Både til at være sammen med min veninde men så sørme da også til at få alle gaverne indkøbt...så er man da nået det længere med juleforberedelserne ! Kan I nu alle ha en skøn 2. søndag i advent :O)

19 kommentarer:

  1. Den opskriftbog har jeg kigget på nogle gange. Måske jeg skulle købe den, når nu du giver den så fine anmeldelser! :-)
    Du er simpelthen for herlig!! De kager slår da alt! Og sjovt at drengene tog tråden op, og udstyrede nissefar! he he!
    God shoppetur og rigtig god 2 søndag i advent.

    SvarSlet
  2. Super sjove kager, de må hurtig blive spist, jeg får helt dårlig samvittighed når jeg rundt om i bloggene ser alle de kager der bliver bagt.

    SvarSlet
  3. Det er sku da humor... ; )
    Jeg er også vild med den bog. Opskrifterne er gode, men jeg kan også bruge lang tid på bare at se på billederne.
    Håber at i havde en god shoppetur.

    SvarSlet
  4. Den bog lyder da for lækker, må heller lure lidt på den ;o)
    Lyder som i skal have en super hygge dag og er der noget bedre en en shop dag med veninden ;O)

    Rigtig god 2 søndag i advent til dig

    SvarSlet
  5. Jeg har alt for meget fantasi, for jeg er lidt glad for at der kun er billeder af damerne :O)
    Jeg elsker også bare den bog. Nr 2 har de lovet i boghandlen, skulle kommer i oktober, så jeg venter spændt.

    SvarSlet
  6. De er da flotte dine kage koner. Men hvorfor må vi ikke se kagemændene?
    Håber du har fået alle gaverne købt og i har haft en dejlig tøsetur. Kan du have god og afslappende aften, efter din indkøbstur

    SvarSlet
  7. Sikke skønne kager i har fået bagt. Sjovt at drengene også fik pyntet nissefar.
    Tror jeg vil kigge på den bog. Jeg elsker nemlig at bage sammen med ungerne, men vi har altid svært ved at finde ud af hvad vi skal bage.
    Håber du fik købt en masse julegaver idag.
    God 2 søndag i advent til dig også.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Ha-ha, tænkte nok det var noget med forlygter, men troede da egentlig du havde fået pyntet dine egne, hi-hi !
    Det kunne da være sjovt med et LO af nissemænnerne !
    God aften til alle i kagebagehuset.

    SvarSlet
  10. hehe de er da bare total seje de kager, uha jeg må igeng altså,

    SvarSlet
  11. Jeg vil se et billede af de kageMÆND!! hihi sikke et layout der kan laves af de billeder.
    Den bog tror jeg da at jeg vil kigge efter.

    SvarSlet
  12. Julenødder - høhø ;o) Jeg er ikke sikker på, at jeg kan forestille mig herremodellen...

    Glædelig 2. søndag i advent.

    SvarSlet
  13. Hvor er de kager skønne, men kan ikke forstå hvorfor vi ikke må se herremodellerne?????
    Tusind tak for en skøn dag. Er lige nu ved at lægge billeder fra min mobil over på min pc....(You know....)

    SvarSlet
  14. Sikke nogle lækre kager, man får helt lyst til at sætte tænderne i dem, ja altså i kagerne. :D

    Håber du har haft en skøn dag, og fået købt alle gaverne. :)

    SvarSlet
  15. hmmm... den bog må jeg have - vælger nok en lidt anderledes pynt da Gustav er i plapre-hjørnet for tiden og alt bliver gentaget rundt omkring - idag fik han sagt: Hvad ser jeg i det fjerne - far uden hjerne! Midt i Netto - Hahahahaha ... findes den også med madopskrifter for os som ikke kan finde ud af at lave mad? hihihi ...

    SvarSlet
  16. De er da bare for skønne, dine kager... helt fantastisk ;o)

    SvarSlet
  17. Hvor sød ide - men ville nu også se kagemændene...
    Fik et lille grin her.

    Pia: du skal ikke have dårlig samvittighed, heller ikke her er der bagt eller julet.

    SvarSlet
  18. Hulk jeg ligger her og griner - de kagemænd vil vi altså se !!! Håber ikke i to skønne damer har brugt alle husholdningspengene idag !!!Men hygget jer - ja, det ved jeg I har...En har selv været på juleræs sammen med datteren og det blev til 15 gaver - så nu mangler der kun 7...glæder mig til 25. dec....

    SvarSlet
  19. Julenødder...ha ha sikken en herlig fantasi du har. Men må vi ikke se drengenes julemænd. hø hø. det er sku' humor. :o)
    Jeg kender godt bogen den er rigtig god. Men jeg har den ikke selv. Da mine drenge jo er blevet store. Jeg skal ikke ha' en efternøler. :)
    Håber du havde en hyggelig julgaveshoppetur og fik købt alle julegaverne.
    Du må forsat ha' en god
    8.december.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer