lørdag den 6. december 2008

Jule LO

Syntes da lige, at min adventsdeko også skulle scrappes. Og med Simons kommentar på, selvfølgelig :O)
I går fik vi lavet havregrynskugler...og vi bliver vist nødt til at lave en portion mere i dag. Jeg har også lavet dej klar til nogle svenske juletræskager...de skulle blive sådan Bastognekiks-agtige..gad vide om det betyder at dejen er svær at arbejde med og at kagerne bliver for porøse..nå, det får I at vide i morgen...og det kunne jo være herligt hvis man også kunne sende smagsprøver via bloggen, ik :O) Julekortsproduktionen er også sat igang...ja, jeg tror da sørme at hele lørdagen står i Julens tegn :O)
Jeg vil også lige anbefale Jer at sætte en "Faste læsere" på Jeres blog...det er bare SÅ meget nemmere når man skal på blog-rundfart !!! Via den kan jeg nemt se, hvem der har lagt nye indlæg på deres blog...så behøves man ikke klikke ind på hver evig eneste man har på sin "normale" liste...der går man jo nogen gange "forgæves"..og jeg brugte ca. 1 time i går, på at klikke mig ind på alles blogge for at se om der var nyt. I al fald vil jeg blive meget glad, hvis DU vil være sød at blive "Fast læser" på min blog :O)
Tilbage er at sige : Tak for besøget og ha en underskøn lørdag :O)

13 kommentarer:

  1. Flot LO. Ja, selvfølgelig måtte den deko da scrappes.

    Det lyder som om, du har rigtig gang i julerierne. Hyggeligt.
    Røg der for mange smagsprøver ned, siden at der skal flere havregrynskugler til? ; )
    Jeg har lige her til morgen snakkes med min egne drenge om hvad for noget juleguf, vi skulle lave og der var kuglerne også øverst på listen, ud over marcipan og smeltet chokolade.
    Rigtig god weekend.

    Ps Nu har jeg også tilmeldt mig din liste med faste læsere. Det var jeg jo i forvejen.
    På min egen blog har jeg en blogliste, som hele tiden bliver opdateret automatisk, så jeg ikke går forgæves...

    SvarSlet
  2. Det er altså et virkelig fedt LO du har fået lavet, alt det grønne og lille passer helt vildt godt sammen, og ja, det er jo en dejlig historie, der knytter sig til, så selvfølgelig må det da scrappes !
    Hvor ville det være super, hvis man lige kunne sende nogle smagsprøver rundt her i juletiden.
    Jeg har en opskrift på havregrynskugler uden fedt, og da jeg har lavet en opskriftsbog til mine tøser, kan den nok snart ses på min blog.
    Ha' selv em liftig lørdag !

    SvarSlet
  3. total flot lo, i super farver der bare passer så flot til billedet,
    hyg jer videre, ha en god dag.

    SvarSlet
  4. Det er da helt klart at adventsdekorationen skal scrappes. Flot LO. Glæder mig til at hører mere om kagerne, måske der falder en opskrift af!!!. God fornøjelse i bageriet

    SvarSlet
  5. Ihhh hvor blev det layout flot! Fortår godt du vil scrappe den flotte adventskrans. :-)
    Hyggeligt med julebag. Her i huset gjorde børnene og jeg det for 2 uger siden. Vi var alene hele weekenden, og så skulle der bare bages! .. og pyntes op! Så vi har været i god tid.

    Jeg har, på min blog, valgt at lave en blogroll (tror jeg nok det hedder), der skiftes hele tiden ud i rækkefølgen på de forskellige blogs jeg læser med på, så jeg hele tiden kan se hvem der har opdateret. ;-)
    Man kan så melde sig som fast læser hos mig!
    Glædelig 6. december!

    SvarSlet
  6. Ja den deko skulle da helt sikkert scrappes den er bare skøn. Ih nogle lækre detaljer du igen har på. Super flot.
    Jeg har lært at nå vi skal lave havregrynskugler så skal der en dobbelt portion til. Men så skal jeg også først lave dem ca.4 dage før juleaften. :)
    Det ville være rigtig dejligt med lidt julebagsmagning på bloggen, jeg er klar. :)Åh nej det går jo ikke, krummer i tasterturet er ikke så godt.hi hi :)
    Nå men jeg er spændt på at "se" kagerne. Måske med en lille opskrift til?
    Jeg er fan af din blog det har jeg vist været hele tiden. :)
    Rigtig god fornøjelse med julebagningen. :)
    Forsat rigtig god decemer weekend.

    SvarSlet
  7. Flot Lo" du har fået lavet. Du har rigtig gang i juleriet, det med smagprøver, tro du ikke det er dårlig ide( det er det hverfald for midt vedkommende, for inden jul tro jeg der vil 10kg ekstra på siderne)
    Kan du have rigtig julehyggelig weekend

    SvarSlet
  8. Kitch ell. ej - så er det dælme dulme et flot LO. Men ih, hvor du dog får produceret - hvor får du dog al den energi fra...jeg er gået helt død i øjeblikket !!!

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig sku' den adventsdeko da scrappes - kommentaren i sig selv er jo det hele værd ;P
    Gad vide hvor mange omgange havregryndkugler I når at lave inden jul ..hmm...?? ;D

    SvarSlet
  10. Som du ved, er jeg helt fjollet med den adventsdeko:0).Det LO er lige i øjet, skønne farver og rent kitch.....
    Kørsel hermed bekræftet til imorgen kl.9.30.

    SvarSlet
  11. Meget lækkert LO ... som sædvanlig hehe ;o) Lyder lækkert med de juletræskager, så dem glæder jeg mig til at høre om imorgen :o)

    SvarSlet
  12. Fedt layout du har lavet og en rigtig god idé at tilføje kommentaren. Det bliver sjovt at læse når han bliver ældre :)
    Jeg synes det er en god idé med smagsprøver på bloggen og gerne med duft :)

    SvarSlet
  13. Jamen, jeg har da skyndt mig hen og tilmeldemig... så "no problemos" der...

    Det er et skønt LO..., og ideen er da bare for god til at lade passerer...

    Håber at i får en rigtig skøn tur i dag, i 2 høns... *gg*... men det er jeg nærmest ikke i tvivl om..

    Knuz Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer