torsdag den 4. december 2008

Åhhh de gamle bukser...

...åhhh de gamle bukser ! Det var da lige hvad jeg fik lyst at synge, da Simon fandt sit nissekostume frem :O) Ak ja, han er jo skudt en del i vejret, så det hele stumpede på ham. Og det måtte moderen jo ha et foto af, så jeg smed mig ned på gulvet med kameraet og derfor kom Simon til at ligne en kæmpe :O) Eller en Nåsåer måske...som mine frække drenge kalder "Nosser"...ja ja hvad ellers...tsk tsk.
Papiret ser lidt fesen ud i farven hér, i virkeligheden er der lidt mere spræl i farverne. De skønne juletræer er købt i en lille bix i Tølløse...de er lavet af metal. Ja, Maribi og jeg har faktisk været derude igen i dag, for at købe mere julescrappedims ! Julemandsklistermærket er også fra den bix...som hedder Faster Anna, hvis nogle her i nærområdet skulle være interesseret :O)
Og så har jeg et problem: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oploade video fra Youtube.com her på min blog !!! Når jeg læser mig frem til det, lyder det jo nemt og simpelt...men der sker ikke noget når jeg kopiere den der "embed"kode ind i min indlægsboks...og jeg har trykket på den der filmstrimmel oppe i toppen af boxen...? Håber, at der er en derude som kan forklare mig proceduren på IT-dansk for folk omkring de 40 :O)

14 kommentarer:

  1. *G*...han er jo sød i det "måske-nok-en-anelse-for-lille" nissetøj ;P
    ..og fedt LO du har lavet - de juletræer supersøde..en skam der er så langt til Tølløse fra Aalborg ;D

    SvarSlet
  2. KANON billede- meget sødt LO. Jeg er vild med det hele ....

    SvarSlet
  3. he he - sjovt billede. Og skønt at du har lagt dig på gulvet, for at få et "Gulliver look" - en kæmpenisse. Metalpyntet er rigtig sød! Hele layoutet har et rigtigt flot design. :-)
    Fortsat god 4. dec. til dig.

    SvarSlet
  4. Ha-ha, sjov historie, utroligt, hvis knægten er vokset alle de cm på eet år ! Men fint at få det dokumenteret på det her rigig flotte jule-LO, ja faktisk er det jo ret flot !! 5* herfra.

    SvarSlet
  5. Rigtig super flot Lo" af den forvoksede nisse. Du skal ikke forvende hjælp her fra til dine Youtubo problemer, fra en dame vej de 70.
    Kan du have en hyggelig aften

    SvarSlet
  6. haaaaa, nej hvor er det dog et skønt lo, de billeder der, de er godt nok bare for herlige, ha en fortsat god dag.

    SvarSlet
  7. Supert LO... men 13 får du altså for fotoet... og det lille digt er jo lige i øjet... har vist sagt det før, du kan altså et eller andet med ord...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Dejligt og sjovt jule LO. Håber ikke, at det er siden sidste år, at din søn er vokset så meget, selvom jeg godt kan se, at han er i den alder, hvor man skal til at lægge penge til side til tøj, fordi det går så stærkt!!

    SvarSlet
  9. hvor er det et super godt billede - du er kanon til at få fanget dem og hurtig lavet ;o)
    Kan deværre ikke hjælpe med Itén er en nørd selv ;O)

    SvarSlet
  10. Ha ha et skønt billed. Jeg kom til at tænke på en lille nisse rejste, at det må ha' været sådan han havde set sig i vandspejlet.
    Et super juleLO. Jeg er vild med det papir. Det der metalpynt er da bare sødt.
    Ang radiokanalen. jeg kan ikke finde den på mit kabelnet. Jeg ringede lige til min bror og han havde hørt om "soft" men ku' ikke lige huske hvilken kanal den lå på. Han var på vej til fodbold (FCK kampen) så jeg ville ikke forstyrre. Så jeg tror at jeg vil gå på TDC hjemmeside. Ellers må jeg jo ønske mig en DAB-radio :)
    Men tak for hjælpen. :)
    Du må forsat ha' en dejlig 4.december aften.

    SvarSlet
  11. Super skønt LO og ikke mindst billed... Vi er fjollede med de metal juledimser:-)
    Glæder mig til vores tur på søndag, husk kortet!!!

    SvarSlet
  12. Ja det er et kanon sjovt lo at kigge tilbage på, her kan det rigtig ses hvor meget de børn vokser fra år til år

    SvarSlet
  13. Hahahahaha ... hvor er det bare super super godt det billede. Og her står jeg og skal ud og købe nissetøj til Gus imorgen ... det skal absolut gemmes i maaaange år frem :D ... fortsat god dag og tak for god underholdning :D

    SvarSlet
  14. Fantastisk LO - skønne ting at huske når knægten bliver endnu højere...jeg kan godt li se det for mig - du ligger der på køkkengulvet med rumpetten i vejret...hi hi

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer