torsdag den 18. december 2008

Først ude....

...med dagens indlæg ? Kunne det være, at jeg kommer Karina i forkøbet i dag ? Nu er det ikke fordi vi har en konkurrence kørende...jeg har bare flere gange kommenteret på hendes hurtighed...og i dag var det første jeg gjorde, at tænde min pc..nej det passer ikke...fik lige vækket Simon..men så blev han også sendt op i køkkenet for at klare morgenmaden selv :O) Heldigvis havde jeg i går taget et billede af dette julekort...så jeg skulle heller ikke bruge tid på at tage fotos først :O) Kortet er et criss-cross og inden i er det såmænd helt simpelt...der står bare skrevet "glædelig jul og godt nytår" med dymoen, og så har jeg underskrevet det. Jeg er stadig på sidste års julepapir....for jeg NÆNNER næsten ikke gå igang med det nye...rødme rødme...tsk tsk...
Og jeg har da også mere i ærmet....en JULEAWARD som jeg har fået af Conny og med den dejligste kommentar til. Tak igen, Conny ;O)

Nu vil jeg bare ønske alle en dejlig dag og tage på blogrundfart....men først når jeg har fået sendt ungerne i skole...kan jo virkelig ikke sidde her hele morgenen og lege dårlig mor :O)

9 kommentarer:

  1. Tillykke med din award.
    Lækkert criss cross kort. Flotte farver.
    Ja, jeg tror sørme, at du var den første til at blogge ; ) : )
    God 18. december til dig.

    SvarSlet
  2. Tillykke med awarden :)..
    Super sødt kort - og ja det med det nye julepapir kender jeg godt ;P....og som du selv foreslog så sku' vi måske lave en lille julepapir-swap-ting..på den anden side så ved jeg jo næsten ikke om jeg nænner at skille mig af med noget af det ../doh *G*

    SvarSlet
  3. Til lykke med awarden.

    Fint julekort. Jeg håber, at du finder modet til at skære i det nye julepapir, mens det endnu er december ;o)

    SvarSlet
  4. Du vil altid kunne,komme på før mig,da jeg ikke er serlig vild med ,at stå op,når der er så mørkt udenfor. Et super flot kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Det er et rigtigt flot julekort. Skønne papirer - og hvad så at de er fra sidste år - de er stadig flotte! :-) Jeg bruger stadig noget julepapir fra BG Blitzen - og det er da mere end et år siden det var fremme. he he.
    Tillykke med juleawarden.
    Fortsat god 18. dec.

    SvarSlet
  6. kender det alt alt for godt det med at blogge og tiden går ;o)
    Skønt kort du har lavet og ja har bugt mit papir men købte rigeligt så der er noget i gemmeren ;o)

    Fortsat rigtig god aften

    SvarSlet
  7. Tillykke med din award. :)
    Et kanon flot julekort. Jeg har det på samme måde med det nyindkøbt julepapir. Det skal ligge længe før jeg bruger det,gerne 1 år. :)
    Du må forsat ha' en rigtig dejlig 18.december aften.

    SvarSlet
  8. Dejligt julekort, du er fjolet med de criss cross kort:0)
    Tillyke med Awarden..
    Håber du får en god dag.

    SvarSlet
  9. Sikke et flot kort. Dejlige farver. Og tillykke med din award :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer