onsdag den 10. december 2008

FRA MIG TIL...MIG :O)

JUHUUUU posten ringede på døren og med sig havde hun pakken fra Blackberry i USA. Hér har Maribi og jeg bestilt en masse dejligt julepapir...der er både BG, October Afternoon, My minds Eye, Pink Paisley og og og....så NU ser vi gerne, at der falder sne, så vi kan få en masse dejligt jule- og vinterbilleder ! Heldigvis skal jeg jo på skiferie i uge 4, så der regner jeg da 100% med nogle vinterfotos :O) (bank under bordet...det er jo set før, at der ingen sne er i alperne).
Lige om det vuns får jeg besøg af en tidligere kollega fra biblo...har bagt dejlige boller med kanel i...det er jo jul ! Så ikke mere herfra...kan alle ha en pragtfuld dag :O)

16 kommentarer:

  1. Åååårh en masse skønt papir du har fået!! :) ....og ja så mangler du jo bare lidt jul og lidt sne, så bli'r der maaange LO'er til os andre at kigge på ;)..ha' en go' dag :)

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er det noget skønt papir du har modtaget. Jeg er sikker på at der er sne i Alperne i år. Ellers kender jeg et godt sted i Sverige...;). Så jeg glæder mig til at se alle de mange LO'er du skal lave fra skiferien. :)
    Uhm boller med kanel det lyder lækkert.
    Du må forsat ha' en hyggelig
    10.december

    SvarSlet
  3. Tillykke med pakken til jer begge - den ser godt nok skøn ud. Hvis ikke der kommer sne må du stå på hovedet i fryseren og tage et par billeder af anden fra sidste år og en glemt pose grillpølser...

    SvarSlet
  4. wawwww siger jeg bare, det var noget af en lækker pakke i der har fået,
    jeg håber i rigtig hygger jer,det lyder godt med de boller.

    SvarSlet
  5. Den pakke ser spændende ud, så må håbe på der sne alperne, så du kan komme til at lave en masse LO`er
    når du kommer hjem

    SvarSlet
  6. Det er godt nok nogle lækre sager!!! Er vildt misundelig - for jeg vil gerne eje det HELE! :-)
    Hyg dig en masse med alt det nye! Håber du får tid til at lege bare lidt med det.

    SvarSlet
  7. Ej, hvor skøn en papirsamling, så er det kuns om at komme i scraphjørnet...+++++++++++++ Hov, det var lige Max, der trådte på en tast.
    Mon I skal køre selv på den skitur (ser nogle billeder for mig fra i sommer !!!!)
    Ha' en dejlig stund med veninden og kanelbollerne.

    SvarSlet
  8. Øj, en masse lækkert papir. Jeg håber at i får sne, det er da det sjoveste, når man tager på skiferie ; )

    SvarSlet
  9. :O

    Der er godt nok masser af lækkert ppir at gå igang med, så håber da der kommer bare lidt sne til nogle godt billeder. :D

    SvarSlet
  10. mums en lækker pakke og håber du rigtig har nydt dagen ;o)

    SvarSlet
  11. Sikke en masse skønt papir i har købt. Der er da meget af det jeg gerne ville eje. Så kunne der blive til mange gode LO´s.
    Krydser fingre for sne til jeres ferie.

    SvarSlet
  12. Til dig, min personal shopper vil jeg blot sige et stort TAk... Skøn skøn pakke du fik sammensat til os, det får du lov til en anden gang:0)
    Der skal nok komme masser af skønne billeder, du kan da bare kigge på mit indlæg idag......

    SvarSlet
  13. Sikken en masse skønne papirer, jeg glæder mig til at se LO'er mm. Fortsat god december uge

    SvarSlet
  14. Sikke da en sød post du har at han sådan kommer med gaver :) jeg har også det papir og ja det er fedt.

    SvarSlet
  15. Suk....sikke en skøn pakke at modtage!! Det kunne jeg slet ikke vente med at få fingrene i ;-)
    Selvfølgelig er der sne i Alperne, det er jo derfor i tager derned ik´?....Ellers må i vende dytten og køre den anden vej hihi ;-). Ej, håber for jeg at vejret er med jer, så vi kan få en masse skønne sne-LO´s at se!

    SvarSlet
  16. Sikke da en masse lækkerier. Både papiret og bollerne med kanel ... det må jeg da prøve næste gang vi bager ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer