torsdag den 11. december 2008

Ens...og så alligevel

ikke helt. Et LO til min mors og svigermors minialbum (20x20..så helt mini er det vel ikke). Jeg har genbrugt billedet fra "mit" eget LO og lavet næsten ens til besserne.

I dag er Jonas hjemme med hoste-hals og Steen sidder og laver kørselsregnskab...i køkkenet..ved scrappe-..øhh køkkenbordet...og jeg går rundt som løve i bur :O) Har jo alt det dejlige nye papir som skriger efter mig..men ok, jeg kan så bruge tiden på at finde fotos istedet. Grunden til at Steen er hjemme og ordne regnskab er...at han lige er blevet opsagt på sit fantastiske arbejde...ÆV ÆV ÆV..det er bare så synd...men der er sket fyrringer hos alle konkurrenterne, så selvfølgelig må det også ramme det firma hvor han var ansat :O( Heldigvis har Steen jo inden haft eget firma, så jeg vaskede hans gamle, slidte arbejdstøj, og allerede i går var han afsted i sin gamle, blå kassevogn ! Så bliver det nok alligevel jul på Jernbanevej :O) Tænkte lige, at vi jo hellere må benytte os af hans firmakort til Tivoli inden det udløber...så jeg har en lumsk plan om at vi skal tage i Tivoli enten i dag eller snarest....nu får vi se.... Ønsker alle en dejlig dag :O)

11 kommentarer:

  1. Dejlige layouts af drengene.
    Kan godt forstå at al det nye lækre papir kalder på dig ; )
    God bedring med sønen.

    SvarSlet
  2. det er bare sååå skønt det lo eller de loer, rigtig god bedring til sønnen.

    SvarSlet
  3. Det er 2 super flotte loer og skønne billeder af børnene.

    SvarSlet
  4. Se bare at komme afsted til tivoli, er bare om at få kortet udnyttet så længe det varer....
    Skønne LO'er af dine 2 englebørn:0)
    Glæder mig til imorgen.....

    SvarSlet
  5. Det er to skønne layouts til bedsterne! Herligt billede.
    Åhh- ikke sjovt med fyringer. Er det grundet den såkalde økonomiske krise?? Godt han allerede er ude af døren igen og i gang med et jobbe.
    Håber i fik en dejlig Tivolitur i dag (hvis i altså kom afsted!) :-)

    SvarSlet
  6. 2 dejlige LOér du har fået lavet til "besserne".
    Jeg kan godt forstå at du bare venter på at komme igang med dit nye papir. Det er bare sindsygt flot.
    God bedring til sønnen. og god tur i Tivoli hvis det bliver idag.
    Fortsat god dag ihvertfald.

    SvarSlet
  7. Bare rigtig go'e LO'er af knægtene, de kommer til at gøre lykke.
    Håber du fik cameraet med i Tivoli for der må være en masse at tage billede af.
    God bedring til den syge !

    SvarSlet
  8. puha det var da en træls julegave at få håber det dog bliver jul aligevel ;o)
    Super skønne loér du har lavet og super god ide


    ps. super god ide med tivoli - afsted ;o)

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forestille mig, at du har svært ved at holde fingerene fra det nye papir.Det er da træls at Steen er blevet arbejdsløse,det er da godt, han selv prøver løse problemerne

    SvarSlet
  10. Nogle skønne LO's af drengene. Uha det kan ikke ha' været sjovt at scrap/køkkenbordet har været optaget.Så med alt det nye skønne papir du har liggende. :)
    God bedring med Jonas.
    Åh ja der er så mange der mister sit arbeje iøjeblikket. Men godt at høre at han allerede har gang i sit firma.:)
    Håber I kom i Tivoli. :)
    Du må forsat ha' en dejlig
    11.december aften

    SvarSlet
  11. Superflotte layouts og sjovt at se hvor forskellige de er og så alligevel ens.
    Sikke trist med din mands arbejde, men ja jeg tror at der er fyrringer over hele landet desværre. Held og lykke med at han finder et nyt arbejde.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer