tirsdag den 16. december 2008

En nisse bankede på...

...og lidt efter lå der sørme en gave i min julestrømpe....den FØRSTE og eneste (snøft). Det viste sig, at det ikke var en nisse, men Maribi som lige skulle hviske tiske med Simon, så jeg blev sendt ind i køkkenet igen :O) Simon var ikke til at lokke et ord ud af ! Men han var da snu nok til at få lokket mig ned og vække Jonas, så han kunne liste pakken ned i min julestrømpe. TAK MARIANNE ! 300 skønne skumstickers...der burde være til en del LayOuts og julekort !
Ja, og dagen i dag skal bruges til en tur til Panduro, for jeg er udgået for Quick-Lim...og den de har i Panduro synes jeg er rigtig god...og så skal jeg lige ha lavet et par kort MED juleskum på selvfølgelig.
Så nu har jeg travlt hvis jeg skal nå toget...tak for besøget og på gensyn :O)

12 kommentarer:

  1. ejjjj det var dog bare en lækker pakke der, de er da super flotte de juleskum

    kan du ha en god dag.

    SvarSlet
  2. Skøn skumpakke!!! Det må være en dejlig overraskelse! Hvor mon man køber sådan en henne??
    God tur til Panduro! :-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Det var da godt du fik noget i julestrømpen,så du er fri for, at snøfte mere.

    SvarSlet
  5. Den ser da lækker ud den gave ; )
    Tak for hilsenen.

    SvarSlet
  6. Ååårh..og der er en "Moose" imellem dit juleskum!! ;D...skøn pakke :)

    SvarSlet
  7. lækker gave - har også købt en til mig selv ;o)

    Håber du nåede toget og du ikke fik shoppet for meget i panduro ;o)

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig nissepakke. Det bliver spændende at se dine kreationer med de nye skum-figurer.
    God tur til panduro.

    SvarSlet
  9. Din æske igår er da bare til at falde i svime over ... lækre farver og lækker pynt :o) OG dejlig gave i strømpen idag :o)

    SvarSlet
  10. Sikke da en sød nisse du har der - de er virkelig lækre :)

    SvarSlet
  11. Ih noget skønt juleskum du har fået i julesokken. Jeg ville da også gerne vide hvor den er købt henne??
    Håber du havde en god tur til Panduro.
    En rigtig dejlig 17.december til dig.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer