søndag den 21. december 2008

Det er så sjovt med Toffifee...

...så sjovt med Toffifee ! NU skulle jeg da også forsøge mig med at dekorere en æske Toffifee..og det er bare en skøn idé...nænner da næsten ikke at skulle give den bort :O) Ja, Maribi, det er så ikke DET jeg kommer med d. 23 :O) Meeeen jeg har sørme også lavet mange andre søde æsker og ting og sager !!! Så nu er jeg nået dertil, hvem skal jeg dog forærer alle disse sager til..hi hi hi. Jeg er også igang med en større produktion af julefugle til juletræet. Der er bare SÅ skønnne og sjove at lave...jeg vil først vise dem, når de er kommet op at hænge...håber det sker i dag :O) Vi kom nemlig ikke ud at fælde træet i går...mand lå HELE dagen på sofaen !!! Blev først normal omkring aftensmaden...sikkert fordi vi skulle ha mine hjemmelavede pizzaer :O)

Dagen i dag skal også bruges til indkøb af FYRVÆRKERI ! Simon er helt vild med det stads...og har udset sig den helt rigtige pose krudt hos T.Hansen (så kører det for dig...)....der er nemlig RØGBOMBER i ! Sært som der er forskel på søskende, for Jonas har aldrig været vild med fyrværkeri...faktisk sådan lidt bange for det..og Simon er sådan en type, hvor man skal holde øje med at han ikke selv begynder at producere noget ! Jeg synes jo bare, at det er penge lige ud ad vinduet..øh...op i luften, må det vel være.. Men flot er det da. Jeg har i år sørget for nogle piller til Snoopy, for han er ikke vild med fyrværkeriet..han stresser helt op og det er jo synd. Nu har vi fået nogle piller som ikke gør at han ligger bevidstløs, men som gør ham ligeglad med bragene...de skal så lige afprøves forinden, for at se hvor mange piller han har brug for...så Simon får lov til at fyre lidt krudt af inden nytår..så kan vi sidde og iagttage hunden imens...spændt på hvordan det kommer til at udarte sig...
Det var lige lidt for i dag....4. søndag i advent. Jeg takker fordi du kiggede forbi og ønsker dig en dejlig søndag :O)


































11 kommentarer:

  1. Sikke langt man sku ned for at skrive kommentar, hi-hi !
    Det var da godt din mand blev helt "rask", så ender det med at I får et juletræ i år... !
    Riiigtig flot æske, jeg har også en opflået æske liggende, som jeg vil prøve at lave til en ny, må prøve det, for jeg får ellers aldrig lavet æsker.
    Underligt med det krudt, nogen er helt skudt i det (!), og vores hund er også helt elendig, lissom i tordenvejr, så står den inde under et bord og hyperventilerer.

    SvarSlet
  2. Rigtig fin æske. Er nysgerrig efter hvilke fugle, du har lavet. Glæder mig til at se dem.
    Mine drenge har også købt fyrværkeri til den store guldmedalje. Sådan er det jo i den alder ( 11 0g 13 ). De fik en stormlighter hver i advendtsgave i dag, og så var lykken gjort. ; )

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig flot æske du har lavet..måske skulle jeg prøve at lave sådan een.
    Vi har også en hund der er bange for fyrværkeri og i nogle år gav vi ham piller. Nu er vi så begyndt at sende dem begge i pension laaangt ude på landet. det er godt nok lidt dyrt, men vi har en hund der ikke er dopet og som er glad og frisk :)
    Jeg glæder mig til at se de fugle, så skynd dig at hænge dem op :)

    SvarSlet
  4. Den æske er rigtig flot lavet. Noget lækkert papir. Jeg er vild med den blonde du har på.:)
    Vi har ikke købt noget fyrværkeri de sidste 3 år. Nick gider det ikke mere og Emil han er som en hund. Han ryster over hele kroppen og gemmer sig.
    Godt at manden kom på hægterne igen. Det var helt sikkert pizzaen, er der noget end hjemmelavet pizza.
    Du må ha' en dejlig 4.søndag i advent.

    SvarSlet
  5. Sikke fin den blev din æske. Tror også jeg vil prøve det en af dagene.
    Glæder mig til at se de fugle du snakker om. Håber du ligger en How-to ind på siden, så vi også kan prøve.
    God 4 søndag i advent til dig også.

    SvarSlet
  6. Iiiih, er vildt imponeret af dine æsker, sikke du kan...
    Spændt på at se dine fugle på træet, skal det pyntes idag??
    Bliver spændende om pillerne bider på Snoopy, men hvis nogen kan teste det, er det da Simme barnet
    :0)

    SvarSlet
  7. Hvor du dog kan,hvor er den flot den æske ,hvis du har besvær med at komme af med, kan du da bare sende en til Viborg.Jeg glæder mig til, at se fuglene når de kommer på træet.
    Jeg bryder mig ikke så meget om fyrværkeri( men jeg forstår da godt børnene).

    SvarSlet
  8. Hvilken flot æske du har lavet, med rigtig mange flotte detaljer. Glæder mig til at se fuglene på træet. God søndag til dig og dine

    SvarSlet
  9. Super flot pyntet æske, jeg tror der har været gang i indkøb af de æsker, jeg har også pyntet flere og det er rigtig sjovt og en sød værtinde eller pakkegave

    SvarSlet
  10. dejligt manden er kommet oven på igen og så blev der jul med træ :o)

    Er selv helt tosse med krudt hmm ja tror desværre det er smittet af på mine drenge og manden ja han ryster på hovedet at os ;o))

    Rigtig god 4 advent ;o)

    ps. supr flot æske - den må gerne sendes nord på hi hi

    SvarSlet
  11. Det var da en fantastisk æske! Den er helt skøn, og der kan da vist ikke være tvivl om at modtageren bliver lykkelig for at modtage den. Det er nu en god fornemmelse at forære noget væk, som man selv er tilfreds med.

    Puha, fyrværkeri er virkelig noget man skal have respekt for. Jeg har aldrig været til meget andet end at se ud af vinduet på det ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer