mandag den 17. november 2008

Tør man tro på det ?....

...at problemerne med min blog er overstået...på mystisk vis ? Jeg gik faktisk ind og oprettede en ny blog...uden dog at tage den i brug...og hvad sker der så: Nu kører min pc normalt igen ! I al fald, når jeg er inde på min blog...at den så lige har smidt mig af nettet igen...GRRRRR...JEG MAGTER DET IKKE (citat: Lonnie Starr's praktikant, Ditte)
Nå, men her er så lige endnu et ferie LO (jeg finder hele tiden nye billeder som MÅ scrappes). Simon er lige kommet op af poolen og håret sidder derefter :O) Jeg har brugt Sassafrass papir, det lyserøde, runde papir fik jeg ikke lige fat i navnet på, en sassafrass chipboard, punchinella, bånd, dymo og skumthickers..samt en lille bagde fra MM.
I dag og resten af ugen står den på forberedelse til Kobberbryllup ! Steen og jeg har kobberbryllup i morgen, hvor vi har inviteret min og hans mor ud og spise på Osted Kro. Mums, dér får man altså lækker og god mad ! Lørdag har vi inviteret venner til festlig sammenkomst...stuen skal ryddes og cd'er fra midt 90'erne lægges klar :O) Så der skal lige laves nogle lister (elsker jeg) og købes ind...og så kan det være, at Steen får ordnet de sidste paneler inde i stuen :O)
Da jeg har bestilt maden udefra, bliver der forhåbentlig tid til at scrappe lidt i ugens løb..hi hi.
Tak fordi du kiggede forbi bloggen...og kryds fingere for, at den er blevet "rask" nu :O)

9 kommentarer:

  1. Herlig ferie-frits!!! Sjovt, farverigt og skønt layout! :-) Flot med al sassafrassen. Og billedet er da ikke til at stå for!
    Åhhhhh Osted Kro!! Nu igen kan vi sige, at vores fødder træder de samme steder! Min søde far er tjener på Osted Kro og har været det i en årrække! Hils ham! ;-)
    Rigtig stort tillykke med dagen i morgen. Håber i kommer til at hygge maksimalt!

    SvarSlet
  2. Sikke et herligt billed klart at det sku' scrappes. Skønne farver
    og opsætning. :)

    Hip hip hurra og et kæmpe stor tillykke med kobberbryllups dagen imorgen. :)
    Jeg håber I får nogle rigtig dejlig dage. Samt nogle skønne minder og billeder. :)
    Du må ha' en dejlig uge i festens tegn. :)

    SvarSlet
  3. SKØØØNT layout, sød model.
    Og hjertelig tillykke med i morgen.

    SvarSlet
  4. Godt jeg lige kikkede ind. For du og Steen skal da ha et stor tillykke med kobberbryllups dagen, håber i får nogle festlige dage i morgen og på lørdag. Et rigtig flot sommer Lo"(med lyse farver)

    SvarSlet
  5. først stort tillykke med kobberbryllupet,
    super skønt lo du har lavet, det billede er da bare for skønt, lækkert opsæt også.

    SvarSlet
  6. Shit mand sikke et program du holder dig! Men tillykke med kobberbrylluppet :o)
    Superlækkert layout du har lavet.

    SvarSlet
  7. Tillykke med kobberbryllupet. Sikket et dejligt LO, pragtfuldt billede.

    SvarSlet
  8. Super fedt LO...slet ikke tøset selvom det er lyserødt!!Kan godt lide at du ligesom har samlet det hele ned i hjørnet! Og tillykke med kobberbrylluppet!

    SvarSlet
  9. Herligt LO - som knægten nok ikke lige synes om ell. hvad ?
    Håber I får en dejlig dag med gæsterne og at maden vil smage jer.
    Skru op for musikken så jeg kan høre det på Fyn !!! og så lige TILLYKKE med kobberbrylluppet

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer