fredag den 28. november 2008

NU gik jeg i julemode...

...og det fordi, at Simon i morges fandt nissehuerne frem. Han postulerede, at fra i dag af skal vi hver morgen iføre os hver vores nissehue...hmm i bunken viste der sig så en julestrømpe...gad vide hvem af os der så skal ha den på hovedet ? Jeg fandt straks kameraet frem og fik knipset et skønt foto af ungerne...og da de var taget ud ad døren gik jeg igang med at scrappe...SKØNT ! for jeg har ikke scrappet en disse i flere uger føler jeg. OG så har jeg også fået bestilt en masse jule/vinter papir i USA, til Maribi og jeg....vi glæder os som små børn :O)
Ja, og så ville jeg da også lige vise den...øhhh...skønne....kobberplatte, som vi fik i gave de to unavngivne og slørede personer der flankerer mig på nedenstående foto! Vi takker :O) Aj, det var simpelthen en rigtig herlig aften...maden var superlækker (smageriet.dk) og selskabet dejligt. Vi blev rigtig begavet må jeg sige...gæsterne havde virkelig en god smag (her ser vi bort fra ovennævnte platte) og var kreative i deres gavevalg. Der blev snakket igennem og hygget og smagt gentagne gange på den herligt drink "Champagnebrus"...nogle mere end andre...navne nævnes ikke. Den blev hen ad 4 om morgenen, inden vi kom til køjs. Så tak for en dejlig kobberfest :O)
(kan man lide viste platte, kan en sådan lignende erhverves for 15 kr. i enhver given Rødekors butik)
I aften får jeg besøg af nogle "gamle" arbejdskollegaer fra Roskilde Bibliotek....det skal nok også blive rigtig hyggeligt...der går jo lidt tid imellem vi ses..men så skal jeg da også love for, at vi får snakket til den store guldmedalje..eller måske kobber :O) Steen skal til julefrokost og ungerne smider jeg i biffen...så kan vi damer rigtig slå os løs :O)
Rigtig god fredag og tak fordi du kiggede forbi min blog :O)

8 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med "kobberet" :O) Og den flotte platte - ja hvem har ikke altid drømt om sådan en ha ha

    Super skønt lo og det med at printe ud med det samme kunne jeg godt tænke mig.. hvad printer bruger du og hvad papir ??

    Rigtig god weekend og ikke mindst rigtig kanon tøse aften - er der noget bedre :O)

    SvarSlet
  2. Tillykke med kobberet, ja mad fra smageriet er rigtig lækker. Sjovt billede på julelayoutet, super flot

    SvarSlet
  3. nej, jeg vil ikke sige tillykke igen, ups gjorde det jo :),super super lækker lo du der har lavet.

    SvarSlet
  4. Det er dejlig at høre i hade en god fest ,mangler du en platte til samlingen kan jeg nok finde en til dig i Viborg .Det også et flot LO" du har fået lavet.Kan du rigtig hygge dig med pigerne i aften.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  5. Endnu et kæmpe tillykke med dagen. Det lyder til at I havde en dejlig dag/aften/nat. :) Ja det er nogle "skøøøøøne" kobberting den kære famile kan finde på at købe. :)Jeg siger ikke hvad vi fik. :)
    Et super flot LO. Herligt billede af drengene.
    Øh jeg tænkte kommer der så også et LO af en med en julesok. :o)
    Jeg vil gerne den der pingvinsnemand den lyder sød (jeg kan også godt lide pingviner)Hi hi. :)

    Du må ha' en skøn weekend samt en dejlig 1. advent.

    SvarSlet
  6. Tillykke med kobberbrylluppet! Godt i havde en super dejlig fest. ... ja, ja, den der slags venner kender jeg godt, som kommer med en ... hmmmm ikke ønsket gave. ;-)
    Dejligt layout af dine to poder. Hyggeligt og julet.
    Håber din aften med ex-kollegaerne var hyggelig.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Tillykket med kobberbrylluppet.
    Lækkert LO. Dejligt billed. Sødt, at de kigger hver sin vej.

    SvarSlet
  8. Fedt LO!! - jeg kan rigtig godt li' din opsætning med cirklen..og skønt billede og selvfølgelig skal nissehuerne på nu..det er jo lig-om-snart JUL ;D
    Tillykke med de 12½..ser jo ud til at I blev fejret på behørig vis..;)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer