torsdag den 6. november 2008

I DAG ER DET....

...SIMONS FØDSELSDAG ! Hurra, hurra, hurraaaaaaah ! Tænk engang....10 år ! Mit "lille" barn :O) Så jeg stod op kl. 06.00 og gik igang med at lave amerikanske pandekager til morgenmad. Og de blev guffet med stor velbehag. Gaverne faldt alle i god jord...også det stykke papir jeg havde måtte printe ud, med et billed på af et spil til Wii'en...det var desværre blevet forsinket..sådan er det jo nogen gange, når man shopper på nettet. Nu er jeg i fuld sving i køkkenet...har bagt en stor stor kage..."Bedstefars skæg" hvor der skal hindbærskum på toppen...og så bliver der serveret tacos til middag...hele familien kommer kl. 17.30...10 voksne og 9 børn. Om lidt kommer Simon hjem fra skole og så må vi hygge lidt mere...indimellem rengøringen og madlavningen.
Her er så de selvsamme billeder fra sidste indlæg (næsten)..nu som et LO :O) Orange karton er jo et must til sådan et halloweenLO...ligesom sort også er det...skumbestik fra MM og så synes jeg, at det nye papir fra Sassafrass Lass passede fint hertil..skønne skønne ugler/fugle..dem kan vi li :O) Uhhhh, hvilket minder mig om, at der åbner en butik her i Hvalsø i eftermiddag, og i udstillingsvinduet lå de skønneste puder...med ugler på ! Mon ikke jeg lige kan se mit snit til at kigge forbi !
Tak for besøget....og ha en skøn dag med vind i håret :O)

12 kommentarer:

  1. Stort tillykke til din "lille" store søn! Jeg ved præcis hvordan du føler det! Uhh altså! Her i huset er yngste mand blevet 9, ældste mand er nu 11 - synes årene går alt for hurtigt! *GYS*!
    Super flot Halloween layout - og klart der skal være orange og sort på! :-)
    Rigtig god fødsesdagsfest i aften.

    SvarSlet
  2. Et meget stor tillykke med Simon,
    det sjov at to dage efter vores Simon fylde 11år(barnebarn) har du en Simon der bliver 10 år. Jeg tro han har en god mor ham Simon,for jeg kan se du gør alt for gøre hans dag så festlig
    Der også lige kommet en ny butik i Viborg så jeg i mandags med skønne ting, men den dag var han med (Poul) så jeg vender med at kikke forbi en dag jeg er alene på bytur

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke med sønnen - ja tiden går og hmmm.. vi bliver jo desværre heller ikke yngre ;o)
    Super flot lo du har lavet og er vilde med dine kager ;o)
    Rigtig god fest i aften, det kan man da hvis kalde det med alle de mennesker hi hi

    SvarSlet
  4. STORT tillykke med Simme barnet:-) Hmmm, hvor gammel er det så du er ??? hi hi.
    Håber i får en dejlig aften.
    Super skønt LO, er vild med de "øjen" kager....

    SvarSlet
  5. stort tillykke med sønnen, og for et flot lo du har lavet igen

    SvarSlet
  6. Super flot halloween layout og stort tillykke til Simon

    SvarSlet
  7. Tillykke med Simons fødselsdag.

    Skønne billeder på LO'et. Det er rigtig halloween-gys!!! ;-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke til "lille" Simon :o) ... og sikke en masse smovs i skal igennem idag - håber I får det rigtig hyggeligt ;o) ... Og det LO er da bare for fedt :o)

    SvarSlet
  9. Tillykke med Simon. Det lyder til at han får en rigtig dejlig dag. Pandekager til morgenmad...mums det kunne jeg også godt tænke mig :o)
    Supersødt layout du har lavet :o)

    SvarSlet
  10. Et kæmpe stort tillykke med din "lille" store dreng igår. Håber han havde en dejlig dag. Ja tiden går hurtig mine er allerede blevet 18 og den "lille" er snart 14. snøft.:o)
    Dit LO er kanon flot. En super titel. Jeg er vild med det sassafras papir. Et godt billed af "lygtemageren". :)
    Jeg glæder mig til at se de der uglepuder. :o)
    Du må ha' en god weekend.

    SvarSlet
  11. Dejligt layout, der for altid vil vække minder.

    SvarSlet
  12. Tillykke med den overståede..... Ja, det går jo i den retning, desværre...
    Det er et skønt LO du har lavet, super opsætning med mange fotos, sjovt med det bestik...
    Men jeg fæstner mig nu meget ved de fotos (havde ikke set sidste indlæg)... den øjekage er da bare for sej, og kokassekage...LOL... det er da bare for odt Christina... respekt....

    hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer