fredag den 21. november 2008

Hvor er sneen....

...ja jeg må da indrømme, at jeg blev bare en lille smule skuffet, da jeg kigge ud ad vinduet i morges ! Havde jo forventet SNE...ikke i driver...bare lidt, så havde jeg da været glad. Nå, men de siger jo, at det nok skal komme...og indtil da vil jeg nyde den flotte blå himmel ! Uh, man har jo allerede en masse skønne fotos på nethinden, ik ! Og jeg glæder mig til at komme igang med at scrappe nogle vinterbilleder...og ikke mindst julebilleder :O) Har kig på noget julepapir fra en engelsk webshop (Mod Scraps) og det ender da vist med, at Maribi og jeg laver en fællesbestilling...så jeg siger bare: KOM SNE, KOM JUL, KOM GAVER !
Her er så et LO som jo også burde sidde i Sommerferiealbummet...der er bare ikke mere plads. Billedet viser jo min egen cykelrytter...koncenteret om at få cyklen ned fra taget og klar til at hjule op ad Mont Ventoux. Papiret er igen Sassafrass og pynt.
Nå, jeg må hurtig slutte...Maribi er her og vi skal liiiige ud og kigge på noget nyt tøj til festen i morgen. Ha en skøn dag derude :O)

6 kommentarer:

  1. Ja sneen er i hvert fald heller ikke her øvøv,
    men et lækkert lo du igen har lavet, i skønne farver.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er dejligt at sneen venter lidt. super flot lo med mange fine detaljer.Svar på dit spørgsmål: Tændstik huset er bygget af 24 æsker som limes sammen tre æsker x 4 og tilsidst limes de 4 3x3 æsker på et 10,5x10,5 bund og topstykke, siderne er 5x5,5. God weekend

    SvarSlet
  3. Du må have lidt tålmodighed, så kommer sne nok.Flot sommer Lo"du har lavet, jeg glæder mig til se, når der kommer jule Lo" fra dig.Gaven til svigersønnen var en kontorstol+penge.Kan i have en rigtig god fest i morgen og en god weekend.
    Conny

    SvarSlet
  4. Så kom sneen i hvert tilfælde til Rødovre og mine drenge måtte straks ud og lave årets første snebold.
    Lækkert LO, du har lavet.

    SvarSlet
  5. Vi fik da lidt sne på Amager. Men lørdag morgen var veje og fortorv ryddet for sne. Så vi måtte en tur ned til stranden for at "gå" i sneen. :)
    Endnu et super skønt ferie LO du har lavet. Lækker opsætning og farver. Uh det sassafras papir lækker lækker lækker. :)
    Du må ha' en hyggelig søndag aften. :)

    SvarSlet
  6. Ja, igår d.24 fik vi ihvertfald sne her, så kom du bare og lån lidt af det.... her er rigeligt til uddeling... ;-)
    Her betyder sne, endnu tidligere op om morgenen, da vi kører ungerne de par kilometer ned til hovedvejen, istedet for at de skal cykle. :-0

    Et skønt ferie-LO du har fået lavet, kunne du ikke bare sætte en enkelt lomme mere i mappen?? bare så det ikke føler sig alen ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer