mandag den 10. november 2008

En regnfuld dag....

...nøjagtig som den dag i efterårsferien, hvor vi kørte til Esbjerg. Mor her VILLE jo opleve de store skulpturer, "Mennesket ved havet"....regnvejr or not. Og jeg synes også, at de var meget betagende. Det kom der selvfølgelig en lille scrap ud af:
Igen har jeg brug Sassafrass Lass papir og stickers, chipboardblomst og sky også fra SL, en badge (fra MM, tror jeg), punchinella, skumbogstaverne fra Bog & Idé, bånd og "selvfølgelig" min elskede Dymo.
Mandag...og jeg siger ikke: SUK ! Nej, for jeg skal nemlig til koncert i aften og høre/se TINA DICKOW.....JUBIIIIII !
Mødes med Tinaveninde i KBH og starter i Frederiksberg Centeret, hvor man kan købe Ben & Jerry is...mums...og så skal vi jo også finde et sted at spise "rigtig" mad, inden koncerten. Glæder mig for vildt !
Tak fordi du kigge forbi...og ha en skøøøøn dag :O)

8 kommentarer:

  1. Et super flot LO. Nogle skønne farver og opsætning. Uhm det sassafras er så lækkert.
    Det lyder som om at du får en rigtig dejlig dag, trods regn og rusk. :)
    Så du må ha' en rigtig rigtig fed koncert og god tur til KBH. :)

    SvarSlet
  2. Sejt layout!! Skønne, friske farver og lækkert pyntet.
    .. Tina Dickow koncert igen ... he he - du er altså hendes største fan, er jeg sikker på! ;-)
    Jeg selv drøner afsted hver gang der er Depeche Mode i DK. (skal også til deres koncert i juni måned næste år).
    Rigtig god fornøjelse i aften!!

    SvarSlet
  3. ejjjjjjjjjjjj jeg sidder og er total misundelig nu waw en aften med Tina.. det kan da kun blive en super dag/aften.. har luret hendes sidde men nu kommer slet ikke til den nordjyske øv hils hende lige ;o)
    Super skønt lo - er også vild med det papir

    SvarSlet
  4. Flot Lo. Det ser drøngodt godt ud med de farver du har sat sammen.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare godt ud. Meget lækker farvesammensætning. Håber du får dig en fed aften ;o)

    SvarSlet
  6. Flot Lo" du har fået lavet,så fik du set de store mænd.Fik du rigtig hygget igennem i aftes

    SvarSlet
  7. ohhhhh har også stået ved en storetå ved en af mændene.... hold op hvor er de bare store... men det var gudskelov på en sommerdag...

    Skønt LO i friske farver, der ligesom løfter lidt på en gråvejrsdag ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Et rigtig flot lo hvor farver og billede passer så flot til hinanden

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer