søndag den 16. november 2008

Efterårs LO...

...endnu et LO fra vores efterårsferie i det sønderjyske. Vi var også et smut på RØMØ...havde ikke været der før og blev meget imponeret over den lange, brede strand. Den dag var det fyldt med tyskere, som fløj med drager...hmmm... Jeg har brugt et stk. prisme karton, et stk. scalloped og noget sassafrass. Bogstaverne er også Sassafrass, et sticker ark.
Ja, og så har jeg altså pc problemer...og det er hver gang jeg er inde på bloggen..pcen bliver langsom...meget lansom, for tilsidst at smide mig af nettet...GRRRR ! Fatter ingenting. Har lige haft Maribi's mand på besøg og han fik mig da på nettet igen...men nu...problemer igen...snøft !

10 kommentarer:

  1. Endnu et lækkert LO fra din side.

    Jeg kan godt forstå, du er frustreret. Det kan også drive mig til vandvid, hvis computeren ikke virker...

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt LO lækre farver. Jeg kan godt lide de der badges (eller er det stickers?)

    Ja det er dybt fustrende. Bedst som man sidder kigger på de forskellige blogge så lukker Pc'eren lige pludselig ned. Eller beder en om at genstarte!!!! Grrr. Men jeg håber din kommer op og køre igen. :)
    Du må forsat ha' en god weekend :)

    SvarSlet
  3. Lækkert layout med en skøn opsætning. Dejlige farver og billedet er så godt! :-) Den lille snegl er altså for nuser!!

    Øv altså!! PC problemer er bare ikke morsomt. Håber du snart får det fikset! xxx

    SvarSlet
  4. Sikke mange lækre detaljer og farverne er jo skønne. Tror lige jeg må snupse lidt af dine ideer :p God bedring med pc'en ;o)

    SvarSlet
  5. Dejligt frisk LO med et super godt foto!! Super stemning over det. Hmmm en lidelsesfælde hvad angår pc-problemer - vores har vist varet over 1 måned nu - nu formoder vi det er routeren der laver det sidste bøvl, så den bli´r nok kasseret!!! Nette SKAL bare virke, ik´?

    SvarSlet
  6. Et flot layout hvor det hele bare passer sammen, ser godt ud med sneglen og målebåndet

    SvarSlet
  7. først .. håber du havde en dejlig aften med Tina ;o)
    Super godt lo - har selv holdt ferie der flere gange - men med at holde øje med hvor man holder til på stranden når der er fyldt op

    Håber du får din pc til at virke ordentligt igen, for det lyder da rigtigt surt

    SvarSlet
  8. Jeg har sat og fundet ud af, hvorfor jeg så godt kan lide det du laver"er du spændt på, at høre"det er fordi du bruger tit meget lyse og klare farver og så er det super flot det du laver .Jeg har også lidt problemer med min pc.det noget med farverne der ikke er som de skal være og andre dumme ting.Men gudske lov, når der er andre der har problemer, så er det måske ikke mig der dum i hovedet.

    SvarSlet
  9. Superflot layout. Je ghar heller aldrig været på Rømø tror jeg. Jeg mener at jeg har været på en ø i den siden af Jylland men jeg kan ikke huske hvad den hedder *G*
    Jeg håber at du får løst dine pc-problmer, der er ikke noget værre.

    SvarSlet
  10. Surt, at din pc/nettet skber sig - håber I får det løst :)..og som sædvanlig et fedt LO du har lavet..et skønt billede fra stranden :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer