søndag den 19. oktober 2008

Tilbaws igen...

...fra 5 hyggelige dage i Skærbæk Fritidscenter. Vi fik gået ture, svømmet og bowlet...og lidt shopping blev
det da også til. Dog intet scraprelateret denne gang....man må tage revanche :O) Jeg fik også købt Heidis første album " Audio ballerina" og den kan jeg varmt anbefale !!!
Og så må jeg vist få sat nogle ekstra lommer ind i mit feriealbum, for det er da blevet til nogle flere ferieLOs :O) Her er et jeg lavede færdigt her til morgen. Papiret er fra October Afternoon...ja og billedet er jo skønt...hvor tit er det lige jeg ser mine to drenge i sådan en kærlig omfavnelse...nu for tiden synes jeg det minder mere om brydekamp.
Tak for besøget og husk at nyde det flotte efterårsvejr idag :O)

12 kommentarer:

  1. Jaa..det er med at være hurtig med kameraet når ungerne er søde *G*
    ..og et skønt sommerligt LO - de dymo-tekster (går jeg ud fra det er) er bare super :)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem fra ferie. Det lyder som en hyggelig tur I har haft.
    Det er et super flot LO du har lavet. Det er noget lækkert papir. Ja det er med at få sådan et billed scrappet, så har du et bevis på,at de godt kan være søde sammen :)
    Du må forsat nyde denne dejlige solskinsøndag
    p.s jeg har givet dig en Award så kig forbi min blog.

    SvarSlet
  3. Rigtig dejligt LO, både i farve, opstilling og billed.

    SvarSlet
  4. Skønt at du har haft en dejlig ferie.
    Superflot layout du har lavet. Jeg er helt vild med farverne og opsætningen - DET ER SÅ LÆKKERT.

    SvarSlet
  5. Lyder til i har haft en dejlig ferie og et flot Lo" du har du også fået lavet,jeg længes aldere efter sommer når jeg det

    SvarSlet
  6. IIIIIH, endnu et skønt LO fra dig... Det papir er bare for lækkert...Kanon flot med det gule papir!!! Tænk at de kan se så søde og artige ud, hi hi
    Bare frem med den gode appetit, trangen til vin og på med danseskoene....

    SvarSlet
  7. Skøøøønt LO,- og hvor er jeg vild med det papir, - jeg må se at få fingre i noget af det.
    Herligt billede ;-)

    Det er dejligt, at I har haft nogen gode dage i Skærbæk :-)

    SvarSlet
  8. Ja kender selv det med brødre alt for godt ;o) men de kan jo ike undvære hinanden når det kommer til stykket ;o)
    Super skønt lo og lyder som rigtig hygge ferie I har haft

    SvarSlet
  9. Wau et skønt LO - flot sat op i fine drengefarver - ja, nyd du dem mens de er "søde". Dejligt at høre I havde en god ferie.

    SvarSlet
  10. Jeg ved ikke om du har læst det jeg skrev om "D" og grå hård. Men det var altså kun for "sjov",jeg skulle jo nødig jage dig væk fra blog ,da jeg er glad for dine besøg.

    SvarSlet
  11. Endnu et super lækkert LO. Kigger ofte forbi - det er super flot det du lavet...

    SvarSlet
  12. Nøj altså! De ark passer da helt perfekt til billedet. Hvor blev det LO dog godt! Herligt med den lille "taleboble" og flot med mikset af bogstaver. :-) ... og ja, SKØNT billede!

    DEt lyder til i har haft en dejlig tur.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer