tirsdag den 7. oktober 2008

Sutsko til Snoopy...

...er et mon en mulighed ? Hans kløer klikker heeeelt gevaldigt på mit nye gulv ! Og sikken et gulv...jeg er bare SÅ overvildt superduper glad for det !!! Og manden ligeså...han sagde: Det skulle vi jo ha gjort for længe siden ! Og nu er jeg jo ikke sådan en kone der siger: Hvad sagde JEG ! ...men jeg tænkte det :O) Det er SÅ pænt og virker nemt at holde. Nu skal jeg lige ha mand OG trailer med en tur i IKEA, hvor jeg har fundet mig den skønneste stol...og lamper...og billeder...og plaid og puder og og og :O) Man får jo lyst til at forny det hele !

Nå, men jeg har da ikke ligge på den helt lade side...mens mand lagde gulv :O) Jeg har bla. lavet en blekage..men viser den ikke før end modtagerne har fået den...SÅ SE SÅ AT FÅ DET BARN UD, Svigerinde ! Og så fik jeg også lavet et nyt ferie LO i dag. Igen nogle skøre billeder....elsker dem :O)
Papiret er noget anonymt limefarvet med bitte små gule prikker. Skumbogstaverne fra Bog & Idé, punchinella, lille smule Dymo (hi hi), skumpile og bil, bobble bogstaver/klammer og et stk. badge.
Tja, og mand ligger syg oppe på sofaen...og da har vi droppet den ene sofa, så må vi nu deles om 3-eren. Det ser pænt ud...men det er da irriterende når jeg nu lige er igang med en sjov bog, og så kommer "meget syg" mand og kaster sig ned på min plads !!! SÅ...kan vi SNART komme til IKEA !!!
Tak fordi du kiggede forbi min blog :O)

9 kommentarer:

  1. Ihhhhhh - sikke et NYDELIGT gulv! Forstår godt du er glad for det - og jeg forstår endnu mere at du har lyst til at drøne til IKEA og købe løs .... kender følelsen! he he! *Syg-mand-ud-af-sofaen-nu-skal-der-handles!*
    Lækkert rejse-LO. Synes det er flot sat op og de skumbogstaver er da rigtigt cool! Flot med mikset af farver. Og den lille badge er en lækker detalje. :-)
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Uh sikket et lækkert gulv. Det kommer du ikke til at fortryde. Men det kunne måske være at du skulle købe sutsko til hunden.
    Ja så må manden jo bare se at blive frisk,så du kan hive ham med i IKEA og shoppe. Så kan du jo få en lækker læsestol nu når han sådan finder på at "stjæle" sofaen.:o)Ja det er herligt at shoppe i IKEA.

    Et skønt LO du fik lavet imens manden arbejdede. Så kan han ikke komme og sige at du ikke lavede noget. :) jeg kan godt lide billederne de er sjove. Farver er super.Hvor har du bilen fra?

    Jeg kan se at min kommentar fra sidst er væk, jeg smuttede nok lidt for hurtig vidre.Det er ikke første gang.
    Men lige en bemærkning til afleverings tidspunket. Tro du måske at din mand har lavet en anden aftale med tæppemanden om, at levere imens han var til ølfestival.hi hi :o)nej det var bare for sjov jeg ku' ikke lade være :)
    Du må forsat ha' en god dag
    vi ses

    SvarSlet
  3. så skønt gulv - det kommer du ikke til at fortryde ;o) kender følelsen med ikea - men lader altid manden blive hjemme og tager en veninde med i stedet ;o) min mand og butik især ikea er en dålig coktail hi hi

    Skønt lo - sjove billeder ;o)

    SvarSlet
  4. Kender godt lyden, dikke dik, dikke dik henover gulvet, også om natten..... så sutsko til hunde er velkomne her l!
    Synes det er et lækkert LO, du har lavet, elsker den der grønne farve og billederne er helt suveræne taget fra den vinkel !

    SvarSlet
  5. Vores Skotte tog sommetider en skøjte tur når han hade for meget fart på,men lyden den vender du dig til og tillykke med dit nye gulv.
    Og super flotte Lo" du lavet, mens manden har slidt med at lave gulv.

    SvarSlet
  6. Go' arbejdsfordeling: manden lægger gulv og du hygger dig med scrap *G*..men fedt LO - og skøre billder gør jo ikke LO'erne ringere..tværtimod synes jeg nok ;P
    ...skideflot gulv I har fået, så kan godt forstå at du simpelthen er NØDT til at tømme IKEA ;D..

    SvarSlet
  7. Det er bare et VILDT flot gulv, men tror vi må ud og shopper efter sko til Snoopy hunden:-) Så kunne vi måske også liiiige køre til....... Nå, skønt LO, vildt sjove billeder, ogdu er da fjollet med det skønne punchinella..

    SvarSlet
  8. Et par scrappede sutsko, ja jeg ved det ikke, men der findes da meget "tøj" til små hunde, sikkert også futsko så det er da ikke utænkeligt - men mon ikke I vender jer til lyden med tiden? Det kunne jo gå hen og blive en vane at høre, og så ka man ik undvære den (lyden) til sidst..... :D

    Super sjovt LO du har lavet, det er præcist den slags billeder man skal huske at scrappe, da de som regel indeholder en sjov historie :)

    Håber vi får dine nye ting fra IKEA at se, når du har været en tur der forbi.

    SvarSlet
  9. HE HE så var det altså det fine nye gulv som jeg så på billedet længere oppe - WAU for et hjem - I kan da udstille jeres hjem i "Skønne hjem" - og så den dejlige hund, men glem alt om hundesko...det gidder de ikke gå med...Måske den bare skal haven en manicure ???

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer