onsdag den 22. oktober 2008

Nu tror jeg at det er det sidste...

...LO fra sommerferien :O) (men man ved jo aldrig). Her er vi i Alsace...og hvad er mere spændende, flot og fantastisk end...BILER!? I al fald når man er af hankøn...jeg gik sådan mere op i husenes facader og skilte...men sådan er vi jo så forskellige ! Nej og så alligevel, så er jeg ikke helt tabt bag en vogn :O) For vi har jo selv en lille kær Triumph Spitfire, rød...den holder nok så pænt i skuret...venter på, at dens mor og far igen får tid til at køre ture i den. Ja, der er jo ikke bagsæde i sådan en bil, så den er til "før børn og efter at børn er flyttet hjemmefra". Og så må jeg tilstå, at jeg elsker at se bilprogrammet "Top Gear"...men det er nok mere for humoren i det og ikke selv køretøjerne :O)
Papiret er BG og så er der div dims og dut på. I dag skal jeg ha færdiggjort en ansøgning også har jeg jo den nye roman af Stephen King så trækker voldsomt i mig...fik da lige svunget støvsugeren...planlagt aftensmaden og i aften skal jeg i kirke sammen med Simon...det er sådan noget spejderrelateret noget..men jeg glæder mig faktisk til det.
Så siger jeg tak besøget og ha en dejlig dag :O)

9 kommentarer:

  1. Hej LaChris
    Flot LO" du har lavet. Du behøver da ikke at skrive ansøgninger,du kan da vist godt få dagen til gå uden arbejde,med alt det du har gang i.
    Med hilsen fra Viborg Conny

    SvarSlet
  2. super flot lo, du igen har lavet, og i kanon flotte farver.

    SvarSlet
  3. Fedt LO, kan godt lide det er så farverigt.

    SvarSlet
  4. Lækkert LO. flot opsætning og så kan jeg godt lide de små dimser du sætter på, f.eks bilbadgen.

    SvarSlet
  5. Et super lækkert sommerferie LO du igen har lavet.Jeg kan godt lide på den måde du har lavet titlen.
    Jeg er vild med papiret.
    Forsat god aften. :)

    SvarSlet
  6. waw siger jeg bare til din energi - send lige lidt af den :O)
    Super flot lo er vild med farverne... ang. taske jeg det tyder jo på ví åbenbare har samme gode smag hi hi så du må da også eje sådan en ;o)

    SvarSlet
  7. Meget lækkert LO :o)
    Fordi du altid har så sjove/søde/herlige/underholdende kommentarer når du er forbi min blog, har jeg givet dig en lille award ;o)

    SvarSlet
  8. ps. har en lille udfordring til dig på min blog ;O)

    SvarSlet
  9. Skønttttt ferie LO, kan da ikke forstå at der ikke er flere af dem nu....
    Skønne farver du har valgt, skøn opsætning, og nogle lækre detaljer... jeg hæftede mig også med det samme ved badgen m. bilen...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer