torsdag den 2. oktober 2008

Lange arme...

...det var hvad jeg fik igår !!! En palle med 17 lange pakker brædder...og der var kun lille mig til at slæbe dem alle ind i stuen, inden regnen satte ind. Den kære mand er til Oktober Festival i München...øh....burde vi ikke kalde det ved sit rigtige navn...ØL FESTIVAL ! Hold da op det var hårdt arbejde at bære dem op ad de 3 trin og ind i stuen...dagens motion ! Lægge det, det lader jeg manden om i weekenden. Åh hvor jeg glæder mig til det gulv !!! Her kommer så lige et af de sidste ferie LOs....der er kun 2 tomme pladser tilbage i min mappe !
(October Afternoon papir og bånd, punchinella, MM chipboard swirl, blomster, knapper, Dymo og skumbogstaver fra Bog & Idé)
Det værste er dog, at jeg i går løb TOTAL TØR for klister !!!! Mareridt ! Taperunneren løb tør og både den smalle og den brede dobb.klæbende er opbrugt....SÅ heldigvis genåbner Panduro i Roskilde i morgen og Maribi og jeg skal derud og "kigge" :O) OG jeg skal hente mine nr. 2 par nye briller. Der bliver da vist lidt at både vise og skrive om i morgen.
Tak for besøget og ha en dejlig dag :O)

12 kommentarer:

  1. et dejligt sommerligt lo, skønne farver og et herligt billede

    SvarSlet
  2. Du godeste, hvor er der meget gulv, men passer vel til størrelsen på stuen, hi hi. Hvis det bliver for meget for dig i weekenden, kan du da kigge forbi mig med dine scrapsager..... Så kan jeg sende klaus ned til Steen..
    Skønt LO, er fjollet med de klare farver og herligt billed af Simme.
    Glæder mig til imorgen, skal vi kun kigge???? Ellers kunne vi blive nødt til at runde Høje tåstrup:-)

    SvarSlet
  3. Det det må da være arbejdsfordeling, du slæber bredder og han drikker øl.
    Flot Lo du har lavet, det ser godt med nye bogstaver.

    SvarSlet
  4. sikke et arbejde waw... god ide og lade manden hygge sig nu.. så er han rigtig frisk til at ligge gulvet i weekenden ha ha ;o)

    Super skønt lo - er vild med papiret`s farve

    SvarSlet
  5. Skønt Pop eye LO. Lækker farve.

    SvarSlet
  6. "kigge" den var go!
    Puha et arbejde med at bære det gulv op - smart af din mand at tage til festival :o)
    Du er da enormt hurtig hvis du allerede er næsten færdig med sommerferien - jeg får jo helt stress.
    Jeg er vild med det papir fra OA og det er du vidst også. Dit layout er enormt flot og sikke et flot billede..det layout kan jo ikke hedde andet med den grimasse :o)

    SvarSlet
  7. Hehe ... du fik da din sag for med det gulv. Men på den anden side er det jo meget godt at de kommer indenfor og "afklimatiserer" inden det skal lægges - så det ikke slår sig ;o)

    Flot LO med meget lækre sommerfarver ... håber I havde en fantastisk tur til Roskilde :o)

    SvarSlet
  8. Dejligt, at du endeligt fik dit gulv. Jeg er vild med det vandlo med bogstaverne fra Bog og ide. Det er så farverigt, og alligevel er det roligt med de blå farver. Flot kombination.

    SvarSlet
  9. .. Så er gulvet der!! Jubii! Tror da pokker det var et hårdt arbejde at få de brædder inden døre. Der er jo MANGE! :-)
    Lækkert sommer LO! Og titlen er da bare herlig. Synes det er cool med de stærke farver.
    God tur til Panduro!

    SvarSlet
  10. he he ... jeg må vidst lige rette mig selv lidt: Jeg håber i HAVDE en god tur til Panduro! ;-)

    SvarSlet
  11. Den titel er da lige i øjet !!!
    Din stakkel du har jo slæbt dig en pukkel til...Mon manden kan lægge de brædder helt lige efter den tur ???
    Har de ringet fra biblio ???

    SvarSlet
  12. Pyha, jeg bliver helt forpustet på dine vejne!

    Lækkert friskt LO, med fine detaljer! Kan godt lide overskriften!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer