fredag den 10. oktober 2008

Jeg er blevet OUT-SHOPPET af min mand ! Men har også vundet en OSCAR

TÆNK...min mand og jeg har været ude og kigge/shoppe efter lidt nyt møblement til stuen...I TO DAGE I TRÆK i de SAMME FIRE MØBELHUSE !!!! Spørg lige om jeg var træt...og Steen griner stadig af mig...og håber, at jeg aldrig mere vil shoppe sammen med ham. Måske meget af tiden bunder i, at vi jo ikke kan blive helt enige om, hvad vi skal putte i stuen. Nå, men jeg fik i al fald min vilje mht en hyggelig stol !! Og jeg regner også med at få min vilje mht et nyt sofabord...he he...godt han ikke læser på min blog :O) Det blev også til en ny lampe...og dem skal vi ha lidt flere af, for jeg har nemlig også bestemt, at det er YT med at ha en lampe hængende over sofabordet. Ingen lampe over bordet og sofaborde nu tildags, er ved at drive Steen fra snøvsen...sofaborde år 2008 er nemlig ikke særlig høje...og han mener ikke at kunne sidde ved et sofabord under 50 cm i højden...det har vi diskuteret meget...suk.... Ja, og så har jeg ogsåvundet en OSCAR...nemlig i format af en lille nevø :O) Han kom til verden i onsdags og vi skal ud og se vidunderet her i eftermiddag. Jeg glæder mig meget til at gi dem den blekage, jeg har lavet....et foto skal jeg nok oploade senere.
Ja, og så har jeg også fået pakkepost...min bestilling fra Angle Crafts...2 kits af det nye Sassafrass Lass og lidt andet. Her har jeg fået brugt noget af det, nemlig "bingo" papiret fra serien "Fawned of You" samt en lille chipboard ugle fra "Hog Heaven" og noget udklip fra samme serie. Uhhh, det papir er bare skønt, sjovt, nuttet og skrup skørt..eeelsker det.

Så, ikke mere for i dag...skal lige op og tjekke til ølkagen som er i ovnen...den tager vi med på barselsvisit...den passer jo perfekt til en ammende samt resten af familien :O) Rigtig god fredag og tak for besøget :O)


10 kommentarer:

  1. *G*..tja det er ikke altid nemt at blive enige om indretningen - men jeg tænker næsten du får din vilje ..måske :P..
    Jeg kan godt forstå duer vild med papir fra SassafrassLass..det er osse bare skønt :)
    ..og TILLYKKE med at du har fået en OSCAR ;)

    SvarSlet
  2. waouw en mand der kan lide at shoppe efter møbler. Det plejer da ellers kun at være når der skal handles elektriske instalationer i en Fona eller i Silvan.Hm. Det ku' være min mand skulle læse din blog.:)En flot stol du har fået.
    Tillykke med din lille Oscar.
    Jeg er vild med det papir du har brugt i dit LO. Flot opsætning og farverne.
    Du må ha' en god weekend.

    SvarSlet
  3. Du driver da snart den stakkel Steen til vanvid.Jeg har ingen lampe over sofabordet og det fungere udmærket.Tillykke med din nye nevø.Super flot LO" det meget sjov det banko papir
    Kan i alle have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. ggg SØLLE mand - vi må krydse for du får din vilje ha ha

    Så lækkert papir OG LO - jeg er også vild med deres papir - så skønne farver mm. i laver ;o)
    Glæder mig til at se ble kagen og tillykke med lille Oscar:o)

    P.s Du har faktisk været skyld i jeg har været ude og bruge 169kr. og nej for en gangs skyld ikke scrap ;o)Måtte have cd med Tina ;o) Hvor er den skøn og hende med - ha desværre først fået øjnene op for hende nu

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  5. Tillykke med alle dine nye investeringer. Hvor er du heldig, at du har vundet en Oacar, tillykke med ham også.
    Det er et dejligt LO. Flot opsat og skønt billed.

    SvarSlet
  6. Hæ-hæ, de mænd kan lisså godt vænne sig til, at det er OS, der til sidst får vores vilje mht møblementet, farven på væggen, hvor skabet skal stå, hvor evt. lamper skal hænge mv. Uden de ved det, har vi fået vores vilje... nu har vi set efter nyt spisebord-stole i årevis, men vi har ikke kunnet blive enige om, hvordan stole skal se ud, men NU har vi købt, og jeg fik min vilje, man skal bare holde ud !
    Super-duperdejlig LO du har lavet som altid, kan godt li' din stil. Det der bogstav-ark har jeg også, men havde da ikke overvejet at bruge det helt... god idé !

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med både den lille nye nevø og det nye lækre papir. Hmm møbelkøb..... det LO må blive mindst lige så sjovt som swampe BOB hi hi

    SvarSlet
  8. Her i hytten har vi godt nok lamper over spisebordet og arbejdsbordet, men ellers ikke. Vi har meget kraftige spots ... men det er nu mest fordi Gustav jo har nystagmus og skal have veloplyste rum. Men tillykke med alle de ny ting og held og lykke med de indkøb i mangler ;) ... og et stort tillykke med din oscar ... hvor herligt :o) ... Tilte? ... det er en længere historie ... hihi

    SvarSlet
  9. Shoppe 2 dage i træk - det fik jeg ikke min mand med på :o)
    Hvor ser dit layout godt ud og sikke et dejligt billede.

    SvarSlet
  10. HM sig mig er det billed af stuen med nyt gulv og ny stol vi ser ??? Så har manden godt nok været hurtig. Sidst vi købte møbler tog det et halvt år at blive enige - nu får jeg bare checkheftet med og så køber jeg - det er jo alligevel mig som prøver at indrette det hele her i det lille hjem...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer