torsdag den 30. oktober 2008

Ihhhhh, ham Steen.....

...han kan aldrig lade ungernes godter være ! Her sidder ungerne med et kræmmerhus med spanske vafler OG softice...Steen, han skulle ikke ha Softice i sin, nej nej ! Men hvad sker der så....SNUP ! så får han alligevel dyppet sine vafler i isen...TYPISK :O) Jeg har tidligere haft et LO på bloggen, hvor man ser Steens hånd på vej ind i en af ungernes candyflos...derfor titlen på LO'et.
Jeg har brugt noget af mit nye Sassafrass papir, dymoen og skumthickers.
Tak for besøget og ha en dejlig dag :O)

12 kommentarer:

  1. Jeg har en udforring til dig på min side

    SvarSlet
  2. Fedt LO - og et skønt billede hvor han lissom er taget på fersk gerning *G*...den dér dymo-tekst kan jeg super godt li' - mon ikke jeg skal ha' sådan en dymo..jo det tror jeg ;)

    SvarSlet
  3. Hahaha ... super godt fanget :D og fedt LO ... det papir ser jo meget lækkert ud - og rart at se hvordan du har brugt punchinella ;o)

    SvarSlet
  4. Det er flot dit nye papir og Lo"hvor far stjæler børnenes slik er rigtig godt.

    SvarSlet
  5. Lækkert layout. Jeg kan rigtig godt lide at den røde farve er så gennemført. Skønne fotos.

    SvarSlet
  6. Super lækkert lo! Kan godt lide at du har fået en del journaling med, uden at det "bare" er tekst - det falder så flot "ind" i LO'et!

    I øvrigt kunne jeg ikke lade være at grine da jeg læste historien om lo'et - sådan gjorde min far også! Faktisk gjorde han det som sent som i efterårsferien, han kunne ikke lade min belgiske vaffel i fred :-D

    SvarSlet
  7. Ha-ha, det kunne være mig, jeg kan da heller ikke holde nallerne fra guf, er det ikke bare en naturlig ting......
    Ellers super Lo med skønt papir og gode farver, lige egnet til emnet, ti-hi !

    SvarSlet
  8. haha sikke et fedt layout og en sjov historie :O)

    SvarSlet
  9. Fedt lo i dejlige farver og flot opsætning, kan godt li' den store pil hvor teksten er lagt ind i

    SvarSlet
  10. hvor er det et godt lo - skønne farver og billederne er bare så gode :o)

    SvarSlet
  11. Et super lækkert LO i nogle dejlige farver. Busted, et godt billed,nu har han svært at bortforklare den episode.:)
    Jeg er vild med papiret.

    SvarSlet
  12. Har ikke været på blogrundfart i et par dage - du ved køerne !!! Sikke nogle skønne LO'er du har produceret - det papir fra BG - har jeg også set men tænkte at det ville jeg aldrig kunne få brugt og så ser jeg du har brugt det på smukkeste vis...dejligt med sån noget input...Flot gået af lakridsdamen !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer