søndag den 12. oktober 2008

Blekagen

Her er så min udgave af en blekage. Det var rigtig hyggeligt at sidde og lave den ! Og den blev godt modtaget :O)
Så blev det søndag og jeg skal igang med at pakke vores ting til en lille efterårsferie. Vi tager et smut til Skærbæk Fritidscenter...håber så, at vejret vil arte sig, for der er da mulighed for masser af udendørsaktiviteter. Jeg håber at vi kan komme til at opleve sort sol i Tøndermarsken...og så skal jeg da også til Esbjerg og se de høje mennesker der skuer over havet...og til Rømø...og ligger der ikke også en scrapbutik "lidt" væk (hvad er 70 km..hi hi). Ungerne har med bæven i stemmen forhørt sig, OM der er fjernsyn dér hvor vi skal bo ! HA HA HA de skal sent glemme det sommerhus jeg lejede i foråret, hvor der intet tv var ! Ja, selv manden skulle da lige forhøre sig. Tsk tsk....fjernsyns narkomaner ! Hvad skal man med TV når man har en god bog, spørger jeg !? Eller et sjovt spil !?
Til alle Jer der holder ferie: God efterårsferie !
Og til Jer der ikke gør: Ha en skøn uge anyway !
Tak for besøget :O)

14 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn. Sådan en bliver jeg nok også nød til at lave til min nevø. Flot arbejde.

    Selv rigtig god efterårsferie.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot, jeg kan godt forstå at den blev godt modtaget. Rigtig god ferie til dig og din familie.

    SvarSlet
  3. Haj LaCris.
    Du spurte hvad det var for et kamera jeg bruger, et billig et fra Samsung.-Hvor er din blekage flot.Jeg har ikke oplevet sort sol, men det stå på ønskeseddel ang. oplevelser og de høje menesker skal jeg også se en gang. På tirsdag tager vi i sommerhuset der oppe får vi besøg af børn og børnebørn så det bliver hygge, hygge med ild brandeovnen og masse af stearinlys.
    Nu vil ønske dig og din familie en super hyggelig ferie i det sønderjyske
    ( jeg tro der ligger en scrapbutik Gråsten)

    SvarSlet
  4. åhhhh.... hvor er den dog flot.

    SvarSlet
  5. Hihi kan lige se ungerne for mig..bare der nu er TV?!!! Men jeg vil give dig ret. der findes andet at lave :o)

    Rigtig sød blekage du har lavet.

    SvarSlet
  6. Det er altså en super god ide med en ble-kage. En sjov og meget brugbar gave til en nyfødt. :-)
    Rigtig god efterårsferie. Jeg har selv ferie til og med onsdag.
    I dag er jeg lidt "flad" .. vi er netop landet efter en fed weekendtur til Oslo med gode venner. :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den blekage bare sød, jeg kan godt forstå at den blev godt modtaget.
    Kender godt nok til spørgsmålet, "Er der TV?" Hvis der ikke er overlever de som regel alligevel. :)
    Jeg håber at I får en dejlig efterårsferie.

    Jeg har givet dig en Award, så kig forbi min blog.
    Hilsen Gitte.

    SvarSlet
  8. Flot kage Christina...Håber alle mand nyder ferien...

    SvarSlet
  9. Hihihi.... hvor er den altså bare blevet populær den blekage... men godt må det se ud når man kommer og afleverer den... og sød er den jo absolut...

    Ang. bagte thickers, vil jeg sige at det kmmer meget an på grovhed og str.....LOL...

    hygge fra Betina

    SvarSlet
  10. Det er en super idé som jeg vil huske hvis der kommer nogle småbørn i familien eller venne-kredsen (hm, tror nu ikke rigtig der er nogle på vej, men man kan jo blive overrasket!!!)

    SvarSlet
  11. Den er bare "ble"vet super flot! :)

    SvarSlet
  12. Meget fin ble-kage ... hvorfor kender jeg dog ikke nogen der lige inviterer mig til barnedåb eller lignende? :D
    God ferie ... stakkels børn ... det er altså næsten ikke til at have en mor der tænker at åndelige udfordringer i form af bøger og spil er smart og hyggeligt ... :D :D :D :D

    SvarSlet
  13. waw hvor er den altså bare super skønt ;o)
    Forstår ikke med min blog hmm.. men desværre er jeg bestemt ikke den rette at spørge ;o)
    Ja det er den sidste jeg har købt - eneste minus er det er 3 cdér men pyt - hun er viunderlig ;o)Og waw og skal til koncert med hende, det bliver da for godt ;o)

    SvarSlet
  14. Det er bare en vildt flot kage, sikke et arbejde at lave den hva????
    tillykke med din Oskar:-)
    Håber I har haft en skøn ferie, kan tænke der er kommet et par billeder eller to i kassen...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer