søndag den 26. oktober 2008

Bare søndag....

Ahhhh, søndag ! Sidder stadig i nattøjet og giver mig tid til at surfe lidt omkring. Jeg har modtaget en herlig award af Gusle....tusind tak for den :O) Den sender jeg videre til *Charlotte* og Heidi .
Og så har jeg også modtaget en udfordring fra Heidi:
"Hvilken cd ligger i din cd afspiller lige nu?Husk at være helt ærlig.Reglerne er enkle:Du skriver på din blog hvad musik du har liggende, og sender udfordringen videre til 5 andre personer/blogs."
Jeg kan oplyse at i mit anlæg sidder lige nu Heidi's nye album "Audio Ballerina" (og den er rigtig skøn).
Udfordringen er hermed sendt videre til *Charlotte* , Maribi, Kirsten Gro, Ragna samt Anette/Netti.
I dag står den vist på strygetøj sammen med enten Tina, Teitur eller Heidi :O) Uhh, vi synger så godt sammen !
Rigtig god søndag.

4 kommentarer:

  1. Uh ja en dejlig regnfuld søndag, der animerer een til hygge inden for ved brændeovnen.
    Tror jeg vil i gang med en grundig oprydning på mit skrivebord... hvorfor sander det altid til !
    God søndag til dig også.

    SvarSlet
  2. Tillykke med Award og din udfordring.Når jeg skal lave noget der er lidt "træls" så skal jeg også have en cd. på,så går det hele lidt lettere min bedste cd'er med Katie Melua "Piece by piece"

    SvarSlet
  3. Håber du fik dig en rigtig dejlig søndag ... vi var ude og trampe i vandpytter og idag vågnede lille Gus så op med hold i nakken. Stakkels barn at have sådan en mor der bare tvinger ham ud i det kolde vejr :D

    SvarSlet
  4. Ihhh tusind tak for den herlige award. Den er jeg glad for! :-)
    Og du har ret: En søndag er bare til afslapning, hygge, lave-ingenting, nattøj og varm the! Dejligt med disse dage ind imellem.
    Og udfordringen du giver mig - ja den bliver lidt svær, for jeg sætter aldrig en CD på, da jeg altid hører radio/netradio/you tube. he he.

    Jeg ønsker dig en rigtig god torsdag.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer