onsdag den 3. september 2008

Standby...

...Ja, sådan har jeg haft det længe, synes jeg. Nærmest drejet hen på OFF . Kan se, at sidste indlæg er fra d. 17. august..tsk tsk..men jeg har bare ikke haft lyst til scrap....GISP !!! Ved simpelthen ikke hvad der sker for mig. NÅ, men i dag har jeg fået ryddet grundigt op og ud i alle scrapsagerne...det var meget tiltrængt :O) Den står jo på 2 dages scrap til Scrap-a-Mania her i weekenden der kommer...håber da virkelig, at jeg har fået scrappelysten tilbage...ellers kom lige forbi mig ved bordet og gi mig et venligt men bestemt skub :O) Har da ved gud aldrig haft sådan en lang NON-Scrap periode, altså lige bort set fra sommerferien.
Og så er jeg ledig på arbejdsmarkedet igen. Mit vikariat på plejehjemmet sluttede i fredags...7 måneder og det var vist lige passende...jeg havde ligesom fået nok af sygdom og snak om afføring (sorry, ved godt at det emne er vigtigt når man snakker om gamle og syge, men det blev for meget til sidst...). Jeg er dog MEGET glad for at ha prøvet faget og tager hatten af for alle i den branche !!! For hold da op et er et hårdt job...både fysisk og psykisk. Jeg havde lidt svært ved at lade være med at tage arbejdet med hjem...synes at det var svært at lukke af for elendigheden. Ikke at ALT var elendigt...heldigvis da...der var da også en del søde og friske beboere :O)
Nu håber jeg, at få job blandt bøger ! Igen.
Det var lige lidt fra mig.
Vi ses (nogle af os) i Ringsted i weekenden.
Tak for besøget.

11 kommentarer:

  1. Hejsa.
    KAn du så komme igang med at scrappe - skal du have en udfordring? :o)
    jeg kommer også til SAM og glæder mig meget.

    Selv omd et er træls at stå uden arbejde så er det jo fint at du fik snuset til lige det job og fandt ud af at det IKKE var dig.

    Nyd dagene og få scrappet! Du kan jo lave et layout i lilla som du gav mig *G*

    SvarSlet
  2. Altså ... misforstå mig nu ret ... men det er egentlig lidt rart at høre, at jeg ikke er den eneste der mangler scrappehumøret. Jeg håber dog du får dit tilbage inden du skal til scrap-a-mania. Håber du får en rigtig fed weekend :o)
    Og hvor pudsigt ... jeg er i et vikariat, der udløber om 3 uger - så måske jeg kan nå at finde scrappefingrene frem inden :D

    SvarSlet
  3. Jamen jeg har da også været herinde MANGE gange for at se nye LOs ... uden held! Altså de der NON-scrappe-perioder er ikke morsomme - har selv prøvet det!
    Jeg håber du bliver "skudt igang" til SAM i weekenden!!

    Håber du får det job du ønsker! xxx

    God dag til dig.

    SvarSlet
  4. DEJLIGT - der er liv i dig ;o) Har da virkelig været bekymret der intet kom og har været her trofast hverdag ;o)
    Har selv haft det lidt på samme måde men scrap men nok fordi jeg havde for meget at se til ;o) Nu får du vel nogle dage hjemme så SE AT KOMME IGANG - glæder mig til at se hvad der kommer ud af weekenden ;o)

    SvarSlet
  5. Kender godt det med at gå scrappe-død, men bare rolig, det kommer igen, og da ikke mindst når man kommer til SAM. Desværre kommer jeg ikke denne gang.
    Kig lige over på min blog, jeg har lagt en besked til dig !

    SvarSlet
  6. Dejligt at se lidt til dig herinde igen ;) Synes også det er godt, at du nu har prøvet det arbejde - og fundet ud af, at det nok ikke lige var det passende for dig. Håber du får en rigtig god weekedn til SAM - og tak igen for sovetilbuddet ;) Glæder mig til at se en masse nye flotte LOs fra dig igen - når du lige kommer i gang. Og bare rolig - det kommer du igen ;o)

    SvarSlet
  7. Kender det med OFF alt for godt. Både lysten og tiden er væk lige pt, men den kommer helt sikker tilbage igen, for os begge. :)
    Tror også du bliver inspireret når du kommer til SAM, mon ikke?

    Hmm mon det er tiden hvor oprydning i scrap er et must?
    Synes mange skriver om det lige for tiden, også mig selv. :)

    SvarSlet
  8. Halllllo søde.
    Du skal bare se at komme igang:-)
    Glæder mig til weekenden, vi rykker kl. 7.30 imorgen ikk????

    SvarSlet
  9. HE HE bette Christina, nu har jeg læst alle de andres kommentarer og så vil jeg bare sige en dag sammen med Maribi og alle de andre scrappe-damer skal nok sætte fut i dig igen...Om ikke andet - så truer jeg da bare med at komme forbi inden jul og nive dig i rumpetten til du kommer igang...Håber I alle får en skøn dag (uden mig - øv øv øv)

    SvarSlet
  10. Jeg krydser også lige for, at scraplysten kommer op i dig til SAM. Ellers må du jo bare shoppe amok, så du bliver nødt til at scrappe, når du kommer hjem, så pengene ikke er spildte hi hi.
    Endnu engang tusind tak for løftet om campingvogn på hotel Lachris. Måske vi tager tilbudet op en anden gang. Om ikke andet, så hvis din scrapblokering fortsætter :-)
    Rigtig hyggelig weekend til dig, og god jobjagt.

    SvarSlet
  11. Dejlig at høre fra dig igen,jeg var også ved at savne dig her bloggen. Men nu er du vel arbejdsfri og får lidt mere energi, det også hårdt at arbejde på plejehjem jeg ved det, jeg har arbejdet som sygehjælper og mine to piger arbejder begge inden for pleje sektoren.Håber du har fået nogle gode Scrap-dage

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer