fredag den 19. september 2008

Sommerferiealbummet...

...er snart godt fyldt op...herligt. Her har jeg lavet forrige LOs modsætning...ret sjovt at "lege" på den måde :O)
Igen October Afternoon og div. pynt. Pilen på selve fotoet peger faktisk på to personer, som er ved at klatre op ad et frithængende reb...noget som Simon var dybt betaget af, da han jo selv går til klatring. Håber dog ikke, at han, når han bliver stor, vil klatre rundt på rigtige klipper, kløfter og bjerge...det har MOAR ikke nerver til.
Ja, og så blev det weekend igen. I aften kommer Jonas hjem fra lejrskole. Klassen har været på Bornholm siden i mandags. Desværre har solskinsøen ikke rigtig levet op til sit navn :O( Men mon ikke de har haft det sjovt alligevel...ja, det er ikke mange ord man hører fra sin snart teenagesøn...3 sms'er har jeg fået...og det var brok over "tøserne" :O)
God weekend og tak for besøget.

10 kommentarer:

  1. Super lækker LO. Så enkelt og dog med så mange detaljer. Jeg må da også snart have fat i det papir, suk ; )

    Sejt, at man kan gå til klatring...

    SvarSlet
  2. kan kun give karina ret - kan da snart ikk leve uden det papir ha ha ;o)
    Super skønt LO og syntes det er et fedt billede du har brugt :o)
    Ja de kære bliver mindre og mindre afhængi af en jo ældre de bliver og nok værst når de når den alder din søn har ;o)
    Også rigtig god weekend til dig ;o)

    SvarSlet
  3. Super LO - dejligt med al det pynt nedenunder billedet - kan aldrig blive mæt af at kigge på sådant et LO...
    Var det fordi de ikke ville sidde stille når han skulle kysse dem ??? Ell. ville de hellere kigge på tøj end på seværdigheder ?

    SvarSlet
  4. Flot!

    Er vildt med pynten, det er lige mig :-)

    SvarSlet
  5. Super flot Lo jeg kan rigtig godt lide det ternede papir. Når du tro ikke han vil klattere i bjerge det tro jeg nu han vil, så moren tage en stesolid

    SvarSlet
  6. et super flot lo og hvor er det et fantastisk godt billede

    SvarSlet
  7. wawww super flot lo, og det billede der, wawww, det ser bare for lækker ud altså.

    SvarSlet
  8. Hej det var hyggeligt at du kigge forbi min blog. Det du har lavet nogle rigtig flotte drenge LO. Det er rart med lidt inspiriation til LO til mine 2 drenge. Det kan jeg godt finde her. :o)

    Så på gensyn og god weekend :o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det lækkert og stilrent. Det eneste jeg ville lave anderledes er at sværte kanten rundt om layoutet så den rammer ind som den brune matte men jeg er sgu også slave af sværte.
    Jeg er sikker på at din søn har en supertur til Bornholm - det havde min datter da hun var der :o)

    SvarSlet
  10. Jeg er helt fjollet med det LO, skøn stil du har lige pt... hi hi . Totalt flot billed:-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer