onsdag den 10. september 2008

SAM og Bob

Her er endnu et LO lavet på SAM. Billedet er snuppet ud af vinduet mens vi kørte..syntes at det så fedt ud med skyggerne...mand syntes jeg var underlig :O) Igen papir fra October Afternoon...mums mums savle savle...og thickers som jeg fik købt rigtig mange af i Ringsted.
Og hvad laver så denne lille, gule fyr hér ? Jo, det er sådan, at jeg har meldt mig til "Cykel-vagt", da Hvalsø Skole kører en kampagne der hedder "Hvalsø Cykler i Skole"...så på strategisk udvalgte og udsatte steder i byen, står vi nogle voksne...klar til at guide de små cyklister sikkert over vej og stræde. Nu er det så sådan, at vi "vagter/guider" skal være iført gul sikkerhedsvest...så er alle vist klart over, hvem vi er. Jeg står så bare og føler mig som Svampe Bob Firkant !!! Hvorfor f..... har man ikke lavet veste med et lille indsnit i siderne ?! Det ville pynte SÅ meget...er jeg fjollet hvis jeg i morgen lige gir mig selv en tur med hæftemaskinen!? Så skulle nogen komme igennem Hvalsø om morgenen mellem 7.30 og 8.00...så er det mig ved skolesøen, der ligner:

9 kommentarer:

  1. Lækkert Lo. Er vild med dit materialevalg og opsætning.

    SvarSlet
  2. super fed lo, med flot opsætning, og lækre farver :)

    SvarSlet
  3. Det var dog et skønt billede!!!
    Svampe Bob Firkant :-)

    SvarSlet
  4. Er du en lille smule forfængelig?De kunne jo også god havet givet jer et lidt smarte design når i nu skulle stå der og passe på de små

    SvarSlet
  5. Haha lov mig at du tager et billede af dig i den vest FØR du syr den om OG scrapper det for det er da alletiders historie :o)

    Fedt layout og ja man tager "underlige" billeder når man er scrapper.

    SvarSlet
  6. Aii det er alle tiders billede!

    SvarSlet
  7. Super flot LO ;o)

    Ja må sige jeg er da helt fristet til at komme forbi og møde svampe bob hi hi

    SvarSlet
  8. BOB BOOOB ... måske man skulle en tur gennem Hvalsø en af de kommende morgener? Jeg tager Gustav med - han synes nemlig SB er sjov ... hihihihi

    SvarSlet
  9. Hold da op, du fik da lavet rigtigt meget til SAM! Sikke nogle flotte layouts...jeg fik lavet 1 enkelt hihi! Det var hyggeligt lige at hilse på dig :)
    Haha vil vil se billeder af dig i vesten!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer