tirsdag den 16. september 2008

PRIKKER...prikker, prikker, prikker !

...dem kan man jo placere hvor som helst ! Ja, for striber gør ligesom ikke rigtig noget for min krop...øh...mit LO :O)
Aj, kunne altså ikke lige lade være med at pjatte lidt... det kommer sig af, at Maribi og jeg lavede fis med det i weekend...og så passer det jo lige til dette LO.
Og prikket...DET er det ! Og igen papir fra October Afternoon...kan ikke lade det være...har nu også bestilt en af de nye kollektioner...den er dog ikke udkommet endnu, men lå som "Preorders". Og hertil dejligt pynt købt på SAM...der er vist lidt fra forskellige forhandlere hér :O)

Nu sidder jeg så og surfer rundt for at finde det nye fra SASSAFRASS LASS...ja, Maribi-pige, hvis jeg finder det, bestiller jeg 2 stk. :O) Har også fundet noget...men der står intet om, om de sender uden for USA. Kan jo også bare slå koldt vand i blodet...det kommer jo før eller siden..og papir mangler jeg jo ikke...
Tak for besøget og god tirsdag :O)

8 kommentarer:

  1. super flot lo du har lavet igen, lækker opsæt og farver .

    SvarSlet
  2. Prikker en´masse! Det ser vildt godt ud. Rigtig lækkert og med et fantastisk billede....må hellere lade være med at vise gemalen det, han vil gerne der ned på (cykel)sommerferie :-)

    SvarSlet
  3. Det er et flot LO.med alle de prikker, glæder mig til at se det næste, med eller uden prikker.

    SvarSlet
  4. super skønt LO og dejlige farver - kan da godt forstå du ikke kan leve uden mere af den slags ;o)

    ps. kender det der med papir alt alt for godt ;o) har selv nok til det næste år hi hi

    SvarSlet
  5. Skønne prikker og glade farver du har valgt.

    SvarSlet
  6. Fedt LO, god ide med centimeterbåndet ude i siden, det understreger jo titlen :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er også vild med OA..det er SÅ fedt!
    Jeg kan godt lide dit layout..det er en fed farve der lige passer til billedet!! Kanont..prikker prikker prikker.. :o)

    SvarSlet
  8. Prikker er bestemt godt også her på loet, ser flot ud og gir en rigtig god virkning med det orange pynt du har brugt til den blå farve

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer