tirsdag den 30. september 2008

Og hvad nåede jeg så...ikke...

...at støvsuge og at vaske gulv...men det er jo også det kedelige...måske derfor :O) Men så fik jeg gået en dejlig tur med Snoopy, handlet ind, læst min krimi færdig, set lidt Dr. Phil (ja ja ja), scrappet, hentet den nye roman af Joanne Harris på biblo OG tømt opvaskemaskinen...VOILA !
Lige et par billeder for morgenens gåtur...inspireret af Conny
Der nifles....
smukke rønnebær...de er ikke sure...
men det var vejret...så vi skyndte os hjem, inden regnen satte ind...
Og her er så dagens LO:

...samme stil som i går..sjovt at flænse og rive og sværte :O)


8 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig dag du har haft, du nåed da det vigtigeste, hvis du spørger mig. :)
    Ærgeligt med gulvet, men sådan er det med vognmænd.Har prøvet det selv.
    Det er et super flot LO du har laver, vild med papiret. Var det ikke rart at få flænse og rive i papiret, (imens tænkerne måske var på en vognmand der ikke kender datoen) :)
    Så håber jeg at gulvet kommer imorgen.
    Forsat god aften

    SvarSlet
  2. hvor er det dog bare super flot - vild med opsætningen og især farverne du har brugt ;O)

    lyder som du har haft en rigtig god dag idag - men fortjent efter de sidste par dagens venten ;o/

    SvarSlet
  3. Dejlige stemningsbilleder...
    Godt den kære Jonas blev god igen - de forældre kunne nu også godt tage at slappe af et andet sted end i nærheden af sådan nogle kedelige steder hva ???
    Skønne farver dit LO er lavet i og lige til at lifte - TAK

    SvarSlet
  4. Det lyder da som om du har haft en dejlig dag :o)
    Dit LO ser godt ud ... fede farver.
    Og jeg har skåret i drengen og sat det midterste stykke på en mat ;o)

    SvarSlet
  5. Jo tak jeg havde en hyggelig aften. Men jeg drikker aldrig kaffe så sent. Jeg sov ikke mere en ca 2t i nat. :o)jeg overvejede god nok at stå op og scrappe. :o)

    Forløbig har jeg har meldt mig til Stempelfarvelægningskursus 8/10, et freescrap 15/10 og et Dreamcrop d.25/4. Jeg skal også tilmelde mig til freescrap d. 12/11. Meld dig til, det er altid rigtig hyggeligt.
    Du må forsat ha' en god scrap dag. Vi ses :)

    SvarSlet
  6. Flotte billeder du har taget.Ja man skulle skynde sig i går, hvis man skulle undgå at blive våd, det fik jeg da at mærke her i Viborg.Igen et meget flot LO" fra din hånd

    SvarSlet
  7. Kom gulvet nogen sinde?
    Sikke nogle flotte billeder du har taget. Gad vide hvad din hund tænkte at du fotografere mens den tisser :o))
    Superflot layout - der er nu ikke noget som svært og at rive kanter! Det ser virkelig godt ud.

    SvarSlet
  8. Håber armene er skrumpet igen. Castellane der har vi også været - kan godt forstå han gik lidt død i turen derop - hvis det er en varm dag er der DÆLME langt at gå. Fin side og sjovt minde. Og GODT at se at der er forældre der ikke hele tiden giver efter for "jeg vil hellere se en DVD og spille computerspil" - for de dør altså ikke af lidt kultur - de søde små og her mange år efter kan jeg da høre hvor meget vores alligevel kan huske fra vores mange Frankrigsture.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer