fredag den 26. september 2008

Modeller...

Her har vi så en skøøøøøn fransk model...er hun ikke bare for skøn :O) Måtte bare fotografere hende...min familie syntes jeg var skør, men man er vel ikke scrapper for ingenting ! Fandt noget fjollet, sådan lidt retro agtigt papir i min nye BG pakke...passede perfekt, synes jeg.
Og her en anden slags model...nu med nye briller...et selvportræt, ergo sidder mit hoved sådan lidt skævt :O)
Men tænk, da jeg kom for at hente mine nye briller, ja så havde de lavet en fejl...der lå 2 ENS PAR til mig !!! Så jeg venter stadig på de brune/gyldne briller...men det er jo også dejlig at ha' noget at glæde sig til :O)
Nu vil jeg ønske Jer en rigtig god weekend...vi kan jo håbe på, at vejret bliver ved med at være flot !

16 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at du var nødt til at fotografere hende!! :) - og det er der kommet et superfedt LO ud af, det papir er da som skabt til formålet :)
    ...du ser jo ski' godt ud med de nye briller ;D

    SvarSlet
  2. Sjovt LO. Godt papirvalg.

    De er flotte dine nye briller. Kan man ane lidt swirls på siden. Ja, man ER vel ikke scrapper for ingenting ; ) : )

    SvarSlet
  3. Du ser jo hammer godt ud ;o)

    ps. super sjovt/fedt lo du har lavet

    SvarSlet
  4. Vildt godt LO, sjovt billed. Måske din familie har lidt ret.....hi hi.
    Tænk, har slet ikka lagt mærke til de nye briller, flovt flovt. Stor undskyldning, men må være fordi du altid ser s.... godt ud:-)

    SvarSlet
  5. super fed lo, og super fede briller du har fået.

    SvarSlet
  6. Et rigtig flot lo og hvor er det nogle flotte farver du har sat sammen med det skønne billede

    SvarSlet
  7. De er meget flotte dine nye briller, hvordan kunne de tro,at du skulle have to par briller i samme farve,Lo" af pariserinden er super flot.

    SvarSlet
  8. Eeej, kan da se det er scrapbriller, du har fået, hi-hi. Flotte er de, så her ses 2 flotte modeller. Og ja, sjovt billede, kan udmærket følge dig i, at den model selvfølgelig skulle ind på memory-kortet !

    SvarSlet
  9. Ohlalala - lækre briller!

    Jeg er så pjattet med dit baggrundspapir! Kunne man få en materialeliste? - Fedt LO!

    SvarSlet
  10. Sikke da et par smukke modeller!!! Super flotte briller!!! Og det Lo er bare super fedt!!! Gang i farverne og FED titel

    SvarSlet
  11. olala nogle super modeller.
    Det er et flot LO, jeg kan godt forstå hun skulle scrappes, hun er bare skøn.
    Ja jeg kan også se lidt swirls på brillen. De er super flotte.

    SvarSlet
  12. Scrapdame med scrapbiller de er jo lige i øj'et !!!
    Super billed af dig og så med udkig til kavalergangen...det vist godt manden ikke kigger med !!!
    Sjovt Lo du også har lavet - sikke en masse ferie LO'er du dog har fået lavet...ja, nogen har megen tid !!!

    SvarSlet
  13. Fedt layout og ja min familie synes også engang imellem at jeg er lidt pinlig når jeg tager billeder.
    Enormt lækre briller du har fået. glæder mig tilat se de andre også

    SvarSlet
  14. I ser da ski godt ud... begge 2... altså på hver sin måde....LOL....

    Vildt sjovt LO og foto, papirvalget kunne absolut ikke være anderledes... skønt...

    Ses vi på lørdag??

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  15. Gorgeous layout - love it!!!

    SvarSlet
  16. De briller er rigtigt flotte og de klær' dig! :-)
    Og den franske model er da skøn. Flot LO med herligt papir, som jeg synes passer flot til. Forstår godt du lige måtte have et billede af hende - det kunne jeg også have fundet på! ;-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer