mandag den 29. september 2008

Mens jeg venter....

...på vognmanden, der skal komme med mit nye stuegulv....lavede jeg dette LO i formiddags. Det blev så i en helt anden stil, end jeg har lavet de andre ferie 08 LOs..men jeg kan li' det :O)
Jeg har brugt prisme karton, BG og October Afternoon, bånd, filtfugl, filtblomst, knap og nål fra Tigerbutikken...ja, og så selvfølgelig min gamle Dymo. Nå ja, og den hersens rivedims, som jeg fik af Maribi...uha hvor den kan grise :O)
Nå, men nu sidder jeg så og venter...igen...mere...yderligere..på den pokkers vognmand...de kan jo aldrig oplyse sådan bare CIRKA hvornår de kommer med varen !! GRRRR !! Jeg har simpelthen indkøb trægulv til stuen...merbau hedder træsorten...og jeg glæder mig sådan til at få udskiftet gulvtæppet !!! Gulvtæppe, lyst...det er ikke spor af sjov, når man er ejer af en sort og evig fældende hund :O(. Med et trægulv kan jeg skøjte hen over med min VILEDA moppe swiffe ting...og div. pletter kan tørres op og hundepoter vaskes væk. DET har jeg sukket efter i mange år ! Og endelig sker det...altså, når den vognmand kommer med det...
Tak for besøget og ha en dejlig dag :O)

11 kommentarer:

  1. Lækkert LO du lige har fået lavet. Elsker stilen.

    SvarSlet
  2. Jeg kan i hvert fald også li' det LO! Super flot i farverne og lækkert pyntet. Og sjovt nok har jeg brugt det samme October Afternoon ark til et LO om en kirke i Salzburg, Østrig! :-)
    HÅBER gulvet snart dukker op! Det er aldrig morsomt at vente på leveringer "Vi er der mellem kl. 9 og 17"!! Øhhhhh ... vi andre har jo også et liv! Grrrr.

    SvarSlet
  3. WAUW, det er bare et skønt LO. Vild med farverne, og cirkeline er kommet igang igen:-)
    Du er bare så produktiv i denne tid.
    Håber du har fået dit gulv. Husk nu vores aftale om at Steen lægger det og du kommer til mig og scrapper, hi hi

    SvarSlet
  4. super flot lo i lækre farver

    SvarSlet
  5. super skønt lo du har lavet ;o) og håber ham vognmanden kom idag - de er nemlig aldrig til at regne med ;o)

    SvarSlet
  6. Super flot jeg kan godt lide den stil du har bugt til dit LO"Du kan godt glæde dig til dit nye trægulv, jeg har haft trægulv i mange år, en gang støvsugning og vask, så er det som ny igen.

    SvarSlet
  7. Et lækker LO, flotte farver du har lavet det i. Det ser godt ud med de runde billeder.
    Håber at dit gulv nåede at komme. Ja der er vist mange der kender til vognmænds leverings tider. :)
    Men så er det godt at tiden kan afkortes med at scrappe.
    Det er skønt med trægulv, jeg vil aldrig ha' andet. Det er dejligt rent når man har været over det med en moppe.(altså en gulvmoppe) :)
    forsat god aften.

    SvarSlet
  8. super flot lo, i lækre farver.

    SvarSlet
  9. Hold da op et lækkert layout - jeg her helt vild med den stil - mere af det :o)
    Og ja den rive-dims grisser men jeg er selv totalt afhængig af den så pyt!!

    SvarSlet
  10. Ajjjjj.... hvor er du heldig at skal have nyt stuegulv..... jeg er bare så misundelig... helt grøn endda ;-)

    Sikke et skønt LO, det er hammer flot...just my type... (hmmmm... hvorfor laver jeg det så ikke selv) hvis bare jeg kunne ;-)

    Hygge fra Betina, der ikke er helt tilfreds med at der ikke kommer besøg fra udlandet af på lørdag ;-)

    SvarSlet
  11. HM kan en Swiffer også tage KIKSENE ??? HI HI

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer