onsdag den 24. september 2008

MASSER AF BOGSTAVER !

SE LIGE hvad jeg fandt i går....spandevis af skumbogstaver. 300 stk. pr. bøtte...3 bøtter kr. 50,-. Fundet i Bog & Idé i Ringsted. Ved ikke om de er syrefri..men de må lige få en tur med syretesterpennen i dag. Der er desværre ingen Æ-Ø-Å'er...men tænk lige hvor mange E'er der så er :O)

Så er der endnu et ferie LO...for en gangs skyld masser af txt....de har jo været rimelige enkle de forrige jeg har oploadet.
Og så har jeg fået et nyt look på min blog....herligt med lidt fornyelse. Ønsker alle en god dag med masser af solskin :O)

11 kommentarer:

  1. Flot Lo. Dejlig farve og fed opsætning. Godt med al den tekst, noget jeg selv burde blive bedre til.
    De bogstaver ser superlækre ud. Ærgeligt jeg ikke har en bog og ide lige i nærheden.

    SvarSlet
  2. Wow et lækkert LO, det er så flot med sort og grønt sammen! Ja nu har du da bogstaver nok til et par dage ;)

    SvarSlet
  3. ´Hvor er din blog blevet flot. Jeg beundre jer som kan det der med meget tekst. Jeg må vist begynde at øve mig på det.

    SvarSlet
  4. Et super lækkert LO du har lavet, rigtig drenget farver.Jeg kan godt lide der er skrevet så meget på LO'et, det må jeg se at blive bedre til.
    Men opsætningen og farverne lifter jeg. :o)
    Sikke mange dejlige bogstaver, der er til en del titler. Tro lige jeg smutter over i bog&ide og kigger.

    SvarSlet
  5. tillykke med det nye look ;o)

    Super flot Lo og de bogstaver ser for lækker ud - måske jeg skulle smutte ned i vores bog og ide og lure - og de har enda ophørudsalg så måske endnu billigere ;o)

    SvarSlet
  6. Ser godt ud med lidt "pynt" på bloggen ;o)
    Har godt nok kigget i alle Bog&Ide jeg har været i, men ingen har haft de bogstaver ... Ringsted kommer jeg nok ikke lige til foreløbig hehe.

    SvarSlet
  7. Dejlige farver som er flotte sammen og flot opsætning, kan godt li' den pil. Sikke et super køb af bogstaver

    SvarSlet
  8. Flot Lo" du har lavet og så skal vist lige en tur i Bog og Ide her Viborg

    SvarSlet
  9. Vild med det nye Look på din blog, må sgu selv tage mig lidt sammen på min...
    Skønt LO, vild med farverne og opsætningen, må lifte:-)

    SvarSlet
  10. Farver og opsætning er super, sej pil, men sikken uhyggelig historie...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer